.

.

svētdiena, 2012. gada 19. augusts

.. un tā paiet vasara ..

..ātri, skaisti, interesanti..




Vēl 2 nedēļas.  Es laikam beidzot jūtos tā it kā es tiešām atpūstos. Pēc idejas es arī tagad varētu būt kaut kur Igaunijā, bet varbūt pietiks ? - Pietiks. Tad es pirms divām dienām nesajūsminātos par lielisko Prāta Vētras koncertu. Un neizbaudītu savu dzimto Rīgu. Tāpat es laik pa laikam aizbēgu prom no Rīgas, jo es tik ilgi šeit nevaru izturēt. Vienīgais, kas traucē ir laiks. Pietrūkst saules, bet vēl jau nav rudens! Tikai izskatās.

Rīgas svētki.   Miljons cilvēku, bet nekas jau nenotiek, nu nekas tiešām nenotiek. Drūzma, izdodas satikt daudz sen neredzētus cilvēkus, kuri saka, ka, re kā, es esmu Latvijā, jo es visu laiku kaut kur braukājot. Tā galīgi nav, es esmu te pat, jau ārkārtīgi sen.

Vecrīga. Kaut kāds ārprāts. Nogaliniet klubus, lūdzu iznīciniet viņus. Es tiešām nezinu, ko jūs cilvēki darāt coyotos, jūs tiešām nesaprotat, ko nozīmē dejot, piedodiet. Es varbūt atzīstu bārus ar labu mūziku, latino klubus siltajās zemēs, bet ne jau  to skumjo publiku tajās piesmakušajās telpās. Es pat nezinu vai smieties, vai raudāt.
Un tomēr, vismaz tūristi. Tie netipiskie, tie vienkārši jaukie. Tad nu kamēr stilīgie cilvēki kratījās piesmakušajās telpās es ieguvu jaunus ārzemju draugus. Tā nu ar Danielu no Holandes dzērām alu un diskutējām par visu pasauli. Sarunas, man patīk sarunas. Man patīk ārzemnieki. Tajā naktī sanāca piedzīvot tik ļoti daudz, labāk es būtu vienkārši gulējusi.

Miegs. Kā nenāk, tā nenāk. Izgulēties vasarā man vēl nav īsti izdevies. Nav ne vainas aiziet sešos no rīta gulēt, drīz būs tikos jāceļas.

Prom. Visi brauc prom. Ilze jau ir Norvēģijā, drīz brauc prom arī Dace, Elizabete. Laikam šī ir tā retā reize kad it kā ir labi tepat. Viss ir tepat, koferis jau sen ir kaut kur nobāzts, viņš vispār vairs nav vajadzīgs. Istabā valda haoss jeb kārtība.

Ir labi, tik labi, ka jau sāk palikt mazliet garlaicīgi. Gribas vēl tādu nenormālu karstumu, mieru, gribas uztaisīt ēst, peldēt, kaut ko traku, pasmieties. Principā man vēl ir 2 nedēļas, lai to visu izdarītu vai ne?

Tās paies ātri, skaisti, interesanti...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru