.

.

pirmdiena, 2010. gada 16. augusts

šodien bišķīt skola

hey
haha virsraksts labs, es zinu

zinu vēl nav 1. septembris, bet es tiešām šodien biju skolā !
šodien itkā tā diena kad jātīra klase un mēs ar Leldi izdomājām prikola pēc aiziet, jo mums bija jāpērk grāmatas skolai

nujāa pirmais ko ieraudzījām bija liepa tātad domājiet ko gribat :D
un tad vēl vēstures skolotāja, tā kā pilns komplekts :D

bija atnākusi vēl Kate un Baiba arī un vairs, protams, neviens
..un mēs biki patīrījām logus un kaut kādus ķīmijas traukus /mēs ar Leldi nogopņījām 2 mēģenes.. bet mēs aizmirsām sašķaidīt, damn/ :D

skola bik mainījusies.. gardrobē nav letes un vēl tur kaut kas nav manliekas, nu jā ir savādāk nedaudz.

tad mēs gājām ar leldi uz zvaigzni pirkt grāmatas un mēs nezinājām kur mēs īsti ejam, tāpēc izstaigājām pusvecrīgu un kaut kādā veidā nonācām līdz zvaigznei :D
bija karrrrrrrrrrrsts, nenormāli

nopirkām grāmatas un krutas burtnīcas, ar mašīnām, tītariem, kautkādiem vēl dzīvniekiem un auniņu šonu, protams/ atcerējāmies nedaudz vecos laikus hehe

nujā tad aizgājām uz mc jo bija karrsts ļoti un gājām mājās

nopirku matu krāsu, rīt eju pie frizieres, nezinu kā griezīšu, tiešām nezinu ko un kā, nav ideju, katrā ziņā pat negribas neko mainīt un laikam vnk būs nedaudz īsāki ;/

nujā paēdu arbūzu un vairs šodien neko jo man ir karsti un nekur ārā es neiešu. :D

katrā ziņā man vismaz tagad vairs nevajag domāt par skolu yeye, nu labi vajag jo i have no idea par diplomdarbu

(sun)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru