piektdiena, 2010. gada 6. augusts

Italia. 31.07.10

Day 2/ Milāna - Rimini, + partynight un vietējais Akons

Labrīt !
/kā gan tas ir itāliski ?/ ak jā.
Bonžorno !
Pamodāmies atkal ap 8:00, ļoti nāca miegs, bet nonākot uz brokastīm jau pamodāmies. Brokastīs bija viskautkas - kruasāni, ananāsi, maizītes, visādi dzērieni..
Kārtīgi paēdām un nolēmām doties ceļā. Izbraucām ap 9:00 - 10:00, es jau mazliet sāku nojukt ar laiku. :DD
Mašīnā pa kaut kādu Itāļu radiostaciju skanēja MIKA - Grace Kelly, ehh

Nu ko, dodamies uz Rimini ! Ceļš nebūt nebija no tiem vieglākajiem. Braucām kādas 5 h bez apstājas.. un tikai tad nonācām jaukajā piejūras kūrortpilsētā Rimini un devāmies uz hoteli, kura nosaukumu es laikam nekad mūžā neatcerēšos. :DD
/hotelis - Arlesiana/

Nolikām mantas un aizbraucām uz vietu, kur atrodas akvaparks. Tur tētis satika savus pazīstamos ārzemniekus. Vaii.. aizmirsu piebilst, ka tētim šajā laikā bija konference un būtībā tas arī bija iemesls kapēc devāmies uz Itāliju.. tikai mēs to pārvērtām par ceļojumu. :)

Mums uzlika kautkādas aproces, ka mēs itkā varam iet uz akvaparku bezmaksas kā konferences dalībnieki. yeye

Bet bija jau pārāk vēls un akvaparks jau drīz slēdzās ciet tāpēc nolēmām tur doties nākamajā dienā. Pa to laiku mēs apskatījām parku un redzējām delfīnu šovu. ojā
Tas bija superīgi.. grūti aprakstīt. :)
Āa un bija smieklīgi, ka visus cilvēkus, kas sēdēja priekšā pa vidu apšļakstīja riktīgi ar ūdeni kad delfīni leca ārā. haha
Paēdām pusdienas kādā restorāniņā un nogaršojām tortolīnī - itāļu pildītos makarunus. mm
Tad pastaigājām pa tādu kā savvaļas parku, kur bija krokodili, zivis un apkārt no tumbiņām skanēja baisas dinozauru un visādu dzīvnieku skaņas.
Devāmies atpakaļ un nedaudz nokavējām vakariņas hotelī, jo iebraucām veikalā, kurā Alex sev nekādīgi nevarēja izvēlēties vīnu. :DD
Mums aizrādīja, lai vairs nekavējam, bet ēst mēs dabūjām tā kā viss ok. :D

Mēs vēl nebijām tikuši līdz jūrai, bet laiks jau bija ap deviņiem vakarā. Bet tā kā mēs
gribējām peldēt, mēs to arī izdarījām ! Tumsā, ļoti lielos viļņos mēs peldējāmies un bija tik forši ! .. tikai cilvēki, kas gāja garām nedaudz dīvaini skatijās, bet nu nekas.. ūdens bija ļoti silts un jūra tik skaista ! Jūs domājat, ka ar šo varētu beigt ne ? Vispār tieši otrādi.. tieši tagad es varētu sākt rakstīt.. bet tā kā man jau sāp roka, haha, tad īsumā par mūsu nakts piedzīvojumiem.
Rimini ir pazīstama kā ballīšu un disko pilsēta, un mēs nolēmām to mazliet iepazīt.. Tētis ar mammu aizgāja pastaigāties un atļāva man iet ar Ilzi un Alexu. yeye

Bet tā kā Alex izdzēra savu alkoholisko, laikam limonchelli vai ko tamlīdzīgu.. viņš negribēja iet uz varteikt aizmiga. :D .. nu mēs ar Ilzi nolēmām iet divatā. Itālis, kas strādā hotelī /starpcitu jauks, bet nerunā angliski/ mēģināja mums izskaidrot kā nonākt līdz centram. Autobusu mēs nolēmām negaidīt un iet ar kājām, kautgan mēs īsti nezinājām vai ejam pareizi. :D Pa ceļam redzēju MIKAS koncerta plakātu, izrādās Itālijā augusta beigās arī būs koncerts. :)

Līdz centram apmēram tikām, bet nedaudz iemaldījāmies un mūs atrada kaut kādi 2 melnādainie no Nigērijas. :DD Viņi piedāvāja mūs aizvest uz ballīti un mēs arī aizgājām. Ilze gāja ar garāko, bet es ar otru, kurš bija ĻOTI LĪDZĪGS AKONAM, nopietni. Iedomājieties!! Viņš pat pats tam piekrita kad es viņa to pateicu. :D

Runāt ar viņiem bija ļoti grūti, īpaši ar vietējo Akonu /nu es viņu tā saukšu/ , jo angļu valoda viņiem bija ļoti neskaidra. Viņi mūs ielaida kautkādā vienā ballītē, kurā jārāda dokumenti lai tiktu iekšām. Viņi pazina tur vienu sargu tākā tikām tāpat iekšā, labi ka tā, jo kāteikt esmu pilngadīga jā :DD No viņiem nevarējām atkratīties, tāpēc bija jādejo. Un tā kā tie ir melnādainie bija jāuzmanās, jo viņi ir uzbāzīgi. haha

Bet jā bija forši !

Tad aizgājām uz citu bāru/klubu un tur man saplīsa mana mīļā italia rokassprādzīte. :( Tajā klubā bija nedaudz vecāka publika un interesantāka mūzika - shakira, kautkādi austrumnieciskie ritmi.
Tad mēs nobaudījām kokteili ar nosaukumu Rimini. :) .. un gājām tālāk dejot.. un tas bija dīvaini..
.. visi vienkārši skatījās, tas bija tik baisi.. visi vīrieši vienkārši skatījās. !!!
Mēs sapratām, kas tas ir tāpēc, ka mēs esam blondīnes un neesam vietējās, un tas laikam viņiem ir tāds retums. Un tiešām, meiteņu tur ir maz.. kur nu vēl blondīņu. :) Jā un starpcitu tur bija viens čallīts līdzīgs Renāram Kauperam, bet tas tā.. mjā fočiks mums nebija līdzi. :D

Tad jau teicām, ka mums jāiet prom un devāmies uz hoteli. Pa ceļam itāļi un netikai itāļi apkārt sauca
ciao ciao ! hehe
No centra līdz hotelim īstenībā bija ļoti tuvu, bet bija jāiet baigais līkums, jo tur ir jahtas un tur nevarēja iziet. ahh

Atpakaļ bijām nedaudz pirms trijiem naktī.. maz laika palika gulēt, bet nu nekas.. diena visnotaļ interesanta bija. :)