.

.

ceturtdiena, 2011. gada 10. februāris

rannnndom

Esmu mājās šodien, jau otro dienu pilnīgs bezspēks,negribās neko ēst, nezinu kas notiek.
Domāju, ka ja palikšos mājās, tieši atpūtīšos un tā, bet nē.. mājās ir tik sasodīti garlaicīgi.. un no tā es nogurstu visvairāk.
Kautko bezsakarā skatījos telefonā un atradu kaudzi bildes bezsakarīgas.

random photos of nothing


??? vispār neatceros kad
mans ģeorāfijas skolotājs pirms amm 2 gadiem ?? :D
me + snow = crazyawww man pietrūkst šis jaukums
mmmmm, atpakaļ vasaru!!cokee
baisi:)cherry bombcutee Alisītecuuutte Cherrynot cutemani zābaciņiivenezias bilde manās itāļu val. nodarbībāscherry nobijusiescherry dīvainacherry chillocherry un nesteawhoooo is shee ?
me?es un krūze, un cherry (_->)daļa no mazā Linusiņa, viņš ir pārāk ātrs, lai viņu nofočētu :Dteaaaa for liferandom bezsakars, illuminati !!!puscherijassejacherry princess
hahaha tas nebija sakarīgi, vai ne ? :)

2 komentāri:

  1. man patīk tā bilde ar miskasti un kafijas krūzi :D
    tas bija jautrs vakars :D
    Elizabete

    AtbildētDzēst