.

.

sestdiena, 2010. gada 7. augusts

Italia. 01.08.10

Day 3/ Rimini, San Marino and beach

I love Italia, jā tiešām.
But I hate mornings...

Pamodāmies atkal ap astoņiem, nu cik var, jūtos neizgulējusies, īpaši jau pēc vakardienas..
Brokastojot pamodos. :)

Šorīt konferences dalībniekiem bija sarīkots brauciens uz San Marino.
San Marino nav pilsēta, tā ir valsts - maza valstiņa Itālijā, gluži tāpat kā Vatikāns. San Marino skaitās kā 3. mazākā valsts pasaulē, Vatikāns ja nemaldos ir vismazākā..

Tātad.. izbraukšana ar autobusu bija paredzēta 9:30, bet Itāļi nekad nekur nesteidzas. haha un mēs izbraucām daudz vēlāk.
Nebija īpaši tālu jābrauc, mazliet vairāk par pusstundu. San Marino atrodas kalnā un no turienes vērās pasakains skats uz pilsētu. mm Šajā dienā bija nenormāls karstums, pāri 30 grādiem stabili.

Mēs staigājām kādas 3 h pa visiem kalniem, safočējāmies un aplūkojām neskaitāmos skaistos skatus. mm
mm kalni..


Tur bija ļoti daudz bodītes un suvenīrveikali, un viņi visi bija vienādi un beigās ļoti jau krita uz nerviem. :DD
Nopirkām dažus magnētiņus un.. un.. ziniet ko es dabūju ?
Izlasiet pirmo šī bloga teikumu - I love Italia. jā kreklu ar tieši šādu uzrakstu ! yeye
.. un vēlpietam nevis kaut kādu melnu vai baltu, bet lillāaa. !!

Vispār pa veikaliem nesanāk staigāt, jo nav laika un nezinu vai arī būs.. bet nu cerams, jo es ļoti gribu MASKU, jā masku no Venēcijas, tas ir galvenais.. pērējais vienalga. :D

Tad mēs paēdām maizītes, kuras mums no viesnīcas iedeva līdzi un ar autobusu braucām uz hoteli. Pa ceļam Ilze ar Alexu aizmiga un mamma laikam arī, bet es protams nēe. :D Bijām plānojuši doties uz akvaparku, bet mēs atkal nolēmām atlikt uz nākamo dienu. :D
Es ar mammu un tēti devos uz jūru, jo Ilze ar Alexu gribēja nedaudz pagulēt..

Gājām pa krastu un meklējām bezmaksas pludmali. Visur bija tādi krēsli ar lietussargiem un tur bija jāmaksā.. smieklīgi ne ? maksāt par jūru...
Atradām nelielu placīt, kur cilvēki kā pienākas uz saviem dvielīšiem sauļojās, nu gluži kā jūrmalā pie mums :)
Daži cilvēki pat gulēja uz akmeņiem. :D

Un te nu atkal sākas mani piedzīvojumi. Ar mani vienmēr notiek vai atgadās kautkas dīvains...

Es peldējos.. ūdens silts, foršs, ļoti sāļš, tik sāļš ka pat nevar ienirt. :D .. un vienā brīdī es sajutu, ka rokā kaut kas šausmīgi iedurās. Es drausmīgi nobijos un pirmā doma man bija par medūzām, bet medūzu tur itkā nebija. Un tieši tajā brīdī uz ūdens virsmas es ieraudzīju mazu krabīti.
Viņš man bija kaut kā iedūris ar tiem saviem, kāviņustursauc - spīlēm, laikam.
Gāju uz krasta pusi un skatos, ka īsti nekādas rētas nav, tikai nedaudz sarkans. Nu labi.. gāju peldēties tālāk un uzmanīgi skatījos vai nekur nav to krabju. :D
Nu peldos.. itkā viss ok un pēkšņi zem ūdens notiek tas pats, tikai tagad kājā.
Nu vienkārši forši ne? Tāda ballīte ! :D
Lūk tādi izskatījās tie mazulīši ->


Pēc tam pamanīju, ka uz rokas un kājas tādas maziņas sarkanas pumpiņas parādījās, bet itkā nesāpēja.
Gaidīju kad vecāki izpeldēsies.. mēģināju sauļoties, bet saule bija neciešami karsta !

Tad tētis aizgāja uz konferenci, Ilze ar Alexu laikam bija jūrā, bet mēs ar mammu pastaigājām pa bodītēm, kurās nekā nebija. :D
Tur bija kreks ar spongebobu, bet mamma teica ka redz es esot jau izaugusi un man tādu nevajag. ;D /bet spongebos ir tik kruts/ .. un superīga soma, kura bija kaut kāda dārga :D

Protams, iegriezāmies pēc saldējuma @ Gelateria ! Es paņēmu šokolādes un kivi. mm
Jautāju pardevējai, kurš ir visgaršīgākais, bet, protams, viņa nevarēja atbildēt, viņi visi taču ir tik dievīgi. mm

Līdz vakariņām bija vēl nedaudz laika un es to izmantoju, lai parakstīto šo te, jo ilgi to nebiju darījusi un man bija jāraksta uzreiz par 2 dienām. ehh

Vakariņās reāli pieēdāmies. Tur bija tiešām daudz ēdiena, ļoti daudz. Īpaši garšīgs bija tītars un picas uzkoda. Vispār Itāļi vakarā ēd diezgan daudz, jā. Ilzei vēl atnesa makaronu papildporciju, kuru viņa negribēja.. īsāk sakot riktīgi paēdām !

Alex ar Ilzi pastāstīja, ka redzēja uz akmeņiem tos krabīšus. Ilze teica, ka Alex viņus gribēja noķert ar 2 kokiem, bet viņi baidījās.. nu nezinu no manis viņi nebaidījās, ja tie, protams, vispār bija krabji. :DD
Alex gribēja vienu krabīti nogalināt, lai paskatītos kas viņā iekšā. Teribele! /šausmīgi/ Par laimi Ilze viņam neļāva. :D


Tagad dodamies pastaigāt pa Rimini. Ak vai, jau gandrīz 21:00, kapēc laiks tik ātri skrien ?
Pastaigājām gar jūru.. skats bija ļoti skaists.


Atradām lielu ielu pa kuru gāja ļoti daudz cilvēku, tur bija visādas atrakcijas bērniem, karuseļi, veikaļiņi, pat modes skate kautkāda. :D Mjāa.. Rimini ir pilsēta, kur viss notiek naktī !

Bijām ļoti labi paēduši, taču lai cik paēdis tu būtu laikam nav iespējams paliet garām uzrakstam Gelateria. Paņēmu saldējumu nutella un tiešām garšoja vienkārši tāpat kā nutella. mm
Tētis paņēma kafijas saldējumu un tas saldējums bija rūgts kā kafija. hehe

Staigājām un jutām, ka nāk miegs. iespējams, no tā, ka iepriekšējā naktī maz gulējām vai arī nogurdināja garām ejošie cilvēku bari.
Atgriezāmies atpakaļ, lai labi izgulētos, jo nākamajā rītā beidzot nolēmām doties uz akvaparku.

Ciao !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru