.

.

svētdiena, 2010. gada 8. augusts

Italia. 02.08.10

Day 4/ Rimini, aquafan, VENEZIA

Uzminiet cikos mēs pamodāmies ?
- Ap astoņiem ! :D
Bet nē, īstenībā tas ir tieši pareizais laiks kad celties, lai varētu visu daudz maz laicīgi apskatīt.

Beidzot devāmies uz akvaparku. Sakravajām koferus, jo bija jau jāpamet viesnīca, un devāmies ceļā.
Akvaparks saucās Aquafan. Diena bija ļoti karsta, un tā kā tas viss notika ārā bija ļooti karsti.
Akvaparkā bija šausmīgi daudz cilvēku un uz visām trubām bija ļoooti garas rindas, kurās mums negribējās stāvēt. Vizuāli akvaparks bija ļoti smuks un foršs, trubas līdzīgas kā pie mums Līvu akvaparkā.. izņemot vienu.. ojāa. Uz to gan mēs izdomājām izstāvēt rindu un bija tā vērts. Kad es braucu lejā likās, ka reāli izkritīšu... un jā.. nosaukums jau arī tāds foršs - extreme river. Gribētos vēlreiz tagad pa tādu nobraukt, izskatījās lūktā ->


Tad mēs devāmies uz hoteli blakus Venēcijai.. un tas bija īsts piedzīvojums....
Mums gribējās ēst un mums itkā bija šis tas līdzi nopirkts no pārtikas veikala, bet izdomājām to atstāt vakaram un paēst kaut kur..
Pa ceļam bija tikai tie visi Autogrili, kuros bija tikai kautkāds fastfoods un nekas vairāk. Iebraucām IKEA. Tur bija ēdnīca, bet nolēmām vispirms izstaigāt veikalu.. es nevarēju uz neko skatīties man ļoti gribējās ēst :DD

Aizgājām līdz ēdnīcai un es jau noskatīju uz bildītes sev lazanju... un mums pasaka, ka viņiem ir siestas pauze 3 h. rrrr braucām tālāk pa maksas ceļu , bet tur ir tikai tie autogrili.. beigās jau apnika kaut ko meklēt un mēs vienkārši pie autogrila apēdām visu to, kas mums bija līdzi.
Un kad visi paēda kļuva laimīgāki un priecīgi atkal. hehe

Ar hoteļa atrašanu mums kaut kā negāja, mēs maldījāmies, gps nojūdzās un neko nerādīja pareizi.. visi ceļi bija pārbūvēti un neuzrādījās gps kartēs... akšausmas.. gala mērķī mēs nonācām tikai tad kad bija jau tumšs.. bet nu nekas, arī interesanti. :D

Hoteli sauca Villa Dori. Itkā tai bija jābūt vienai istabiņai, bet tas bija bezmazvai vesels dzīvoklis ar 3 istabām. wow
Viena istaba bija ļoti skaista, žēl ka nenofočējām.
Vienīgais ''-'' bija tāds, ka tas atradās patālu no Venēcijas, kādus 15 - 20 km.

Pirms braukšanas manā ceļojuma laikā iestājās emocionālais brīdis.. :DD Kleita, kuru gribēju vilkt bija kaut kur nosmērējusies un es gāju mazgāt.. kļuva vēl trakāk un es izmazgāju pavisam, un nestrādāja fēns, un es nevarēju izžāvēt, un tad kad sāka žūt palika tādi balti pleķi, un man likās, ka esmu sabojājusi savu kleitu.. es biju tik šausmīgi satraukta tajā brīdī.. tagad liekas smieklīgi. :DD

Nokļūšana bija apmēram tāda - ar mašīnu jābrauc līdz tiltam, jānoparko, tad pāri tiltam /ļooti garam/ jābrauc līdz Venēcijai.
Un šeit nu es sākšu rakstīt... tiešām rakstīt.. :)

Venezia

Atbraucām ar autobusu un jau pirmajā mirklī aiz tilta ieraudzīju skaisto skatu - kanālu ar mājām krastos, kādas līdz šim bija redzētas tikai bildēs..



Pirmais ko mēs izdarījām bija biļetes nopirkšana, nopirkām biļeti uz 24 h, ar kuru var braukāt ar autobusiem un kuģīšiem. Apstaigājām tajā vakarā visu ko vien varam paspēt. Staigājām gar kanālu, apstaigājām šaurās ielas.. kuras šķiet, ka nekas nebeidzas. :) ..Un tā vien šķiet, ka pilsēta pievelk kaut vai tikai tāpēc, ka tajā viss ir savādāk.. un nav nevienas citas pilsētas, kas tai līdzinātos...

Mašīnu vietā laivas un gondolas
Autobusu vietā kuģīši
Mājas, no kurām iznākot ārā uzreiz ir kanāls
Policija un ātrā palīdzība laivu veidā
Tūristu pārpildīta pilsēta
Pilni veikali ar maskām
Drēbes, kas žāvējās virs ieliņām un kanāliņiem
Svītraini jūrnieku tērpi
Varteikt neviena koka
Ielas, kuras ir tik šauras un interesantas, ka nekad nezini kur tu vari nonākt...

Un starpcitu.. apmaldīšanās ir viena no Venēcijas apskatīšanas sastāvdaļām. :D Un arī mēs centāmies apmaldīties, īpaši jau tumsā. hehe
Un visforšāk ir staigāt, vienkārši staigāt pa mazajām ieliņām un skatīties apkārt, kad ir tumšs, maz cilvēku un lielais karstums jau pārgājis...

Apskatījām arī slaveno Svētā Marko laukumu, Rialto tiltu, skaistās ēkas. Nopūtu tilts diemžēl tika restaurēts. Un runājot par tiltiem.. to šeit galīgi netrūkst. Ja nemaldos to šeit ir apmēram 400 , wow ne ?








Un es tiku pie MASKAS ! :)



Tā nu mēs nostaigājām pa Venēciju līdz 12 naktī un devāmies atpakaļ uz Villa Dori.
Vaii... nebijām atkal paēduši. :D

Mums hotelī bija ledusskapis, un mēs izņēmām no viņa visu, kas mums bija un apēdām. :DD
Paēdām tunci, maizītes, cepumus.. Visi dzēra vīnu un teica, ka baigi garšīgs esot.. nu nezinu man negaršoja. Man tieši labāk garšoja iepriekšējie vīni, un visi teica, ka viņi ir skābi. Nuu laikam es neko nesaprotu no vīniem. hehe :D

Nu ko.. diena galā un šodien ir 2. augusts - Mikas koncerts. :)
Bet es esmu Venēcijā un tur koncerts nestāv klāt !

Eju gulēt, lai sagatavotos nākamajai dienai Venēcijā - diemžēl pēdējai.

Arlabunakti. :)





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru