svētdiena, 2010. gada 8. augusts

Italia. 03.08.10

Day 5/ Venezia, Murano, Burano, Bergamo

Šodiena būs karsta !!! ojāa

Starpcitu, šodien mēs pamodāmies 8:30, nevis kā parasti 8:00. :)
Ar koferiem kārtējo reizi izvācāmies no kārtējā hoteļa.

Vīrietis, kas tur strādāja mums visu sīki paskaidroja, kur un ko var apskatīt, atzīmēja visu kartē, nosauca cenas, ar kādiem kuģīšiem jābrauc.. viņš laikam bija gudrs, jo viņš pat zināja kas ir Latvija un kur tāda atrodas ! Sapratām, ka visu apskatīt nevarēsim un būs jāizvēlas..
Uzvilku savu kleitu, baltie pleķi bija kaut kur pazuduši un maniem vakardienas pārdzīvojumiem nebija jēgas hehe .. mistika kautkāda. :D

Pēc tā vīrieša ieteikumiem nolēmām no sākuma doties uz Venēcijas salām - Murano un Burano. Uz Lido salu nolēmām nebraukt, jo tur atrodas tikai pludmale un tam tērēt laiku nelikās pareizi. :)

Devāmies uz Murano.
Tad kad braucām uz Murano kuģītī dabūjām ļoti labas vietas.. kuģīša pašā priekšā pie loga, kurš bija vaļā. Nostājāmies tur un skatījāmies.. bet tad pēkšņi kaut kas pabrauca garām un bija baigie viļņi.. un ūdens pa to logu ielija iekšā.. tieši mums virsū.. mēs visi, un arī pārējie pasažieri smējāmies. Visslapjākais bija Alex. :DD
Murano sala ir pazīstama ar stiklu, no kura ražo visdažādākās lietas - vāzes, lampas, rotaslietas utt. Izstaigājām pilsētiņu, veikaliņus ar stikla izstrādājumiem, galerijas.
Es sev nopirku gredzentiņu.. un rokassprādzi sev, Elizabetei un Mārītei. Tiešām skaisti !

Mēs ar Ilzi demonstrējam pirkumus. :D

Bet bija ļoti grūti staigāt, jo karstums bija neciešams, kaut kur ap 40 grādiem saulē man liekas pat bija. Galvenais, ka gajām gar kanālu un tā vien gribējās tur ielekt, ja vien viņš nebūtu tik netīrs.
Labi, ka vismaz tur ir uztaisītas tādas kā ūdens strūklakas no kurām var dzert ūdeni un jā.. ūdeni mēs dzērām daudz. :D
Taču smieklīgi bija tas, ka tur nebija tualetes nekur. Vienīgā tualete, kas tur bija maksāja € 1,50. 1 ls par tualeti ? yeah right..
/Dažas bildes no Murano/

Iekāpām kuģītī un....

Devāmies uz Burano.
Mums teica, ka Burano sala esot iespaidīgāka par Murano, bet man šķita gluži otrādi, varbūt tas vīrietis kaut ko sajauca ?

Burano sala skaitās pazīstama ar tādiem kā diegu pinumiem, pat nezinu kā nosaukt. mani tas kaut kā īpaši neinteresēja..
Es vairāk pievērsu uzmanību mājiņām, kuras bija nokrāsotas dažādās krāsās - katra savā. izskatījās ļoti skaisti. :)

Tad mēs sadalījāmies, Ilze un Alex aizgāja tualetes meklējumos, kuru vēljoprojām nebijām atraduši. :D .. bet mēs staigājāmies pa salas ieliņām... ūun tikām pie saldējuma ! Akšausmas, es taču dievinu to saldējumu !! Ēdu zemeņu un kolas... zemeņu saldējumā pat bija tās melnas zemeņu sēkliņas, kuras parasti ir uz zemenēm virsū. :)
Tad notika kaut kas interesants ! Mēs iemaldījāmies, saputrojāmies mazajās labirintveida ieliņās.. ojā. apmaldīties Venēcijā ir tik stilīgi ! :D

Devāmies atpakaļ.. un mums likās, ka mēs nokavējām mūsu kuģīti, bet tas izrādās nebija mūsu, tātad labi ka nokavējām.. savādāk būtu vēl atkal aizbraukuši uz Murano. :D Satikām Ilzi un Alexu un gaidījām īsto kuģīti.
Jābrauc bija ilgi, bija pilns ar cilvēkiem.. Atklājām, ka uz kuģīšiem ir tualetes. haha Varējām pamanīt tā kā ātrāk. :D

Nu ko.. atpakaļ uz Marko laukumu .. un tagad Venēcija gaismā.. :)

Venēcija, protams, ļoti skaista.. bet vakarā man tā patīk labāk nekā dienas gaismā, jo vakarā ir vēsāk, foršāka atmosfēra, baisāk un brīvāk. Pa dienu šeit ir šausmīgi daudz tūristu. /nu labi, mēs paši esam tūristi/
Aplūkojām Marko laukumu gaismā. Jā, šis laukums ir tiešām kaut kas iespaidīgs ! Mamma gribēja ieiet iekšā kaut kādā laukuma ēkā, neatceros kas tas bija, bet tā kā mēs īsti negribējām, tad mamma ar tēti palika tur, bet es ar Ilzi un Alexu gājām vēl pēdējo reizi paklaiņot pa Venēcijas ieliņām. yeye

Mūs nogurdināja cilvēku pūļi, tāpēc mēs gājām pa mazākām ieliņām un izdomājām apmaldīties kaut kur.. bet mums kaut kā nesanāca.. :D Katrā ziņā mēs pēdējo reizi izbaudījām Venēcijas gaisotni un garšīgo saldējumu. :DD Es ēdu ķiršu un mango.. un tagad mango ir iekļuvis mūsu top sarakstā .. baigi garšīgais bija.

Un ziniet ko ? Es gribu atgriezties Venēcijā.. noteikti ! Šeit palika tik daudz kas neizdarīts un neapskatīts, un arī kaut kas ko gribās piedzīvot un redzēt vēlreiz, un ilgāk. Un noteikti nākamreiz izbraukt ar gondolu, kuru vada itālis svītrainā jūrnieka kreklā. ojāa

Atpakaļ līdz autobusa pieturai gājām ar kājām, un vispār šajā dienā ar kājām nostaigājā ļooti daudz. Bet bija tā vērts !
Bija 18:30, satikām mammu un tēti, un bija laiks doties.

Pēdējais skats uz Venēciju.
Pēdējā bilde Venēcijā..

.. nē, nē es vēl atgriezīšos. :D

Tikām līdz mašīnai un devāmies uz pēdējo nakšņošanas vietu - Bergamo, netālu no lidostas.
Vaii.... atkal aizmirsām paēst. :D

Tā kā atkal gribējās ēst... iebraucām autogrilā, kas šoreiz bija lielāks, un tur bija kafeinīca. Tur kā jau normāli itāļi paēdām makaronus. :D .. un braucām tālāk.

Galapunktā nonācām ap deviņiem vai desmitiem vakarā. Uz pilsētu negājām, bijām noguruši no ilgās staigāšanas un karstuma. Bet izskatījās, ka Bergamo ir skaista pilsēta kalnā. Pārējie tukšoja vīna pudeli, man likās negaršīgs. Pārējie teica ka labs. :DD

Šaausmas... pēdējā nakts Itālijā..
nu nē, nu nē.. visam diemžēl kādreiz ir jābeidzas. :(

Jāam.. nu labi tad līdz rītdienai, jau Latvijā. ehh