.

.

svētdiena, 2010. gada 8. augusts

Italia. 04.08.10.

Day 6 / Bergamo - Rīga, home.. sweet home

Labrīt !
Galīgi negribējās celties, jo bija tikai 7:30 un negribējās braukt mājās..
Neizgulējos galīgi, steigā kravāju mantas..
Pabrokastojām..

Man nemaz negribās par šodienu rakstīt. Ir stulbi rakstīt par to kā es braucu projām.. diegan neforši. Bet iesāktais jāpabeidz. :D

Tātad.. no šejienes līdz lidostai bija tuvu - kādas 15 min tikai jābrauc. Aizbraucām nodod mašīnu un uztaisījām pie tās kopīgo bildi. Mašīnu laimīgā kārtā atgriezām veselu, nesasistu un dzīvu. :DD


Tikām līdz lidostai un izgājām visas pārbaudes.. un man atkal kautkas pīkstēja. Es noņēmu visu - pulksteni, gredzenu, jostu, izņēmu telefonu, pat noņēmu sandales, bet nē vienalga kautkas pīkst.. es nesaprotu šito. :DD Varbūt kaut kāda metāla poga, es nezinu. :D

/Iekāpām lidmašīnā/
Aiij. atkal ilgi jālido. Man īsti nepatīk ilgi lidot, tikai tad kad lidmašīna paceļās un nosēžās, jo tad es skatos pa logu, bet pārējo laiku man nav ko darīt.
Ļoti nāca miegs, bet aizmigt nevarēju. Mjāa aizmigt lidmašīnā priekš manis ir mission impossible.
hehe
Klausījos mūziku un gaidīju kad nosēdīsimies. Gribējās mājās, bet vēl vairāk gribējās atpakaļ - uz Itāliju, jā..

Veiksmīgi nosēdāmies.. :)
pulkstens ~ 13:00..
ā nē LV laiks, nu tad ~ 14:00

Atpakaļ ar..
22 un 22
autiņu trolejbusu

un.. beidzot mājās ! :)

Un tik dīvaini.. esmu mājās, atgriežās ikdiena, viss kā parasti, bet vēl vakar es staigāju pa Venēciju. mm

Nu ko.. jākrāmē ārā koferis, jāpaēd, jāizguļas, jāpiezvana Elizabetei.. /jā, jāuzprasa par Mikas koncertu/ .. un jāizbauda atlikusī vasara !
Ceru, ka bija interesanti palasīt, neesmu jau kautkāda tur rakstniece, bet nuu kaut kāds neliels apskats šķiet, ka ir sanācis. Centīšos te kaut ko vēl rakstīt, netikai par ceļojumiem.. :) Foršu atlikušo vasaru !

Arrividerčī ! :)

3 komentāri:

  1. māsiņ, pefekts brauciena apraksts :*

    AtbildētDzēst
  2. tik ļoti jauki bija lasīt. izlasīju par visām ceļojuma dienām, un bija sajūta, ka pati izdzīvoju to visu. tiešām jauki. : )))

    AtbildētDzēst
  3. mīļš tev paldies :)
    jā, es konkrēti iesaku un pati tā arī darīšu, rakstīt par ceļojumiem aprakstus, jo pēc tam kad tu lasi ir tik laba sajūta un vienmēr visu atceries it kā no jauna :)

    AtbildētDzēst