.

.

svētdiena, 2010. gada 22. augusts

Rīgas Svētki



Bija 20. augusts un man vajadzēja agri celties, lai ietu pie higēnista. ;/ nē bet man vajadzēja iet kkur uz vecrīgu un tur visi higēnisti un zobārsti ir ļoti labi.
Labi tas vispār nav svarīgi, būtībā es gribēju pateikt... ka man laikam būs.. jāa
breketes !!
Nu būtībā es vēl par to domāju, bet nu laikam jau labāk nedaudz pastaigāt ar tiem dzelžiem un tad smuki zobi uz visu mūžu. :) .. bet nu jā.. kā jau teicu.. es vēl tikai domāju.

Tā kā bija Rīgas svētki un es uz viņiem reti kad eju, šogad izdomāju aiziet. Satikos ar Betiju un tad vēl satikām Paulu un gājām vienkārši sēdēt parkā un runāt. Tur mēs satikām vēl Leldi ar Patrīciju, kuras tusēšot vecrīgā all night long :D
Laiks nebija nekāds baigi siltais.. tāds laiks man riktīgi atgādna kaut kādu pavasari, itkā gaiss vēss, bet spīd saule un nevar saprast vai ir auksti vai silti.. nu man tāds laiks ļoti nepatīk, vismaz vasarā jau nu tiešām nē..


Nu mums īsti nebija ko darīt un bija jāgaida kad Alise atbrauks no darba, un mēs aizgājām 3jatā uz kautkādu kafeinīcu, neesmu vēljoprojām iebraukusi viņas nosaukumu, bet tas tā :DD
Pēc
gada atnāca Alise un mēs nolēmām kaut ko darīt. :D Es atradu manu sen meklēto Coffee Inn, un tur ārpusē bija tādi kā dīvāniņi, tātad mums bija coffee out :D

Mums uznāca kautkāds gruzīgais un rēcamais un mēs ar Betiju sākām runāt kaut kādā tjipa stilīgajā valodā, nu ziniet.. nu tā:

viss cepī un kapā.. un viss čilliņā notiek yoo..
un ir jāizbauda savu laifu mmc yoo
dūdazz

Haha tas bija ļoti smieklīgi un, protams, ka tas nebija domāts nopietni ;D
Tad Paula aizbrauca mājās un Alise arī aizbrauca, bet mēs ar Betiju
bijām megooooooooooooo .. un palika smaga soma :D

Nolēmām braukt atpakaļ, jo tur vēl bija Lelde.
Nu tas kopumā bija ļoti jautri... pasēdējām ar Leldi un viņas draudzenēm Patrīciju un Elīnu, skatījāmies kā dejo ārzemnieks /man viņš atgādināja Džordžu Klūniju/ ar kautkādu meiteni .. tad gājām uz Rimi pēc spraita un tas bija jau ap 11 vakarā. Satiku Kristīni ar Anniju, kuras, protams, bija sen neredzētas... vairs nevienu pazīstamo nesatiku, nepazīstamos gan, jo kāteikt bija daudz cilvēku jautrā kondīcijā, kuri pilnīgi jau gāja līdzi :D

Mums bija jautri.. viskkur staigājām, bijām maķītī.. rēcām, atcerējāmies comedy club laikus :DDD, es sašķaidīju mēģeni, klausījāmies dziesmas parkā, tjipa skatījāmies streetbolu, blablabla

un mums palika auksti.. ļoti auksti. brrrrrr
.. un bija ap 3jiem naktī, tāpēc mums bija jāiet ar kājām līdz āgenskalnam vai kur tur īsti Betija dzīvo. brrr pārsalām

Vēl pa ceļam apsēdāmies pie daugavas, kā daži labi hehe
Un tur skrēja kautkādi 2 čallīši un es viņus nofilmēju un man tagad ir tas video telefonā, un viņš ir ļoti smieklīgs un bezsakarīgs, es jums nerādīšu :D Un 3 bildes, kuras nākamajā rītā izdzēsu hehe



Man tāaa nāca miegs, jums vajadzēja to redzēt :DDD

Aizmigām ap 4iem laikam.

Pamodāmies ap 2 vai 3 dienā laikam.

Vakarā braucu mājās, tas bija briesmīgi. Varēja redzēt, ka bija bezmaksas transports, es tak tur biju saspiesta kā nezinkas.
Mājās kā par brīnumu bija daudz cilvēku..
mjāa

Miegs nenāca, nebija ko darīt un tad tētim radās ģeniālā doma braukt ar riteņiem skatīties salūtu.. es jau gatavojos atbildēt: nu nē tak, tu traks esi ?
bet tad man bija tāds... āaam a kapēc ne ?

Pēc tam es sāku domāt vai tā ir laba ideja :D
Nu bet vienalga, ap 10 vakarā mēs braucām līdz televīzijai, bija jābrauc kādi 8 km laikam, nujā
Saģērbos tā kā uz ziemeļpolu, nu nē nebija tik traki, bet es tā 458484750945 gadus nebiju ģērbusies, jutos kā kautkāda gangsta ar šūziem un džemperi un džinsiem yoooo :D

Skatījāmies salūtu no 19tā stāva, bet man apnika un bija karsti tāpēc gājām ārā no tilta skatīties. Es nezinu, es nekad nejūsmoju par salūtiem, nu tikai bērnībā, ... man viņi visi liekas vienādi :D
Jāam man sāka nākt miegs un bija vēl jātiek līdz mājām... atbraucām mājās un gājām gulēt.


Man riktīgi nāca miegs un jums atkal to vajadzēja redzēt. :DD
________________
Mjaa... šodien esmu miegaina un man ir slinkums.
Betija laikam dusmojas, ka nebraucu uz centru, bet man ļoti negribas un vēlpietam ir slapji mati un jā.
Man tētis nezinkāpēc nopirka visādas datorspēles un mani slinkuma un aukstuma brīži būs aizpildīti :D
Man ir kautkāda par filmām un par spongebobu man ir.. un vēl kautkāda csi no kuras man ir bail, jo tur uz bildītes ir asiņains cilvēks, bet nu jā. 2525382 gadus neesmu spēlējusi neko hahaha
Mamma ar tēti aizgāja skatīties uz kino pirmssākumu, es viņiem ieteicu, ir labs.

Labi, jāizbauda pēdējās dienas, cerams būs labs laiks.

Ciaoo !


2 komentāri:

  1. mjā...mego :D to es arī sadauzīju :D
    tas tavs garais skaitlis riktigi rullē :D
    nu čilz yooo.. ka iet mincīt ? baigais gruzons :D
    esmu betija yooo :D

    AtbildētDzēst
  2. haha
    jā es uzspiedu pa visiem cipariem, sanāca garš :D

    mcc dūduk labi bučc čiloju yoo :*****

    sapratu yoo... :D

    AtbildētDzēst