.

.

sestdiena, 2012. gada 29. septembris

*trīs zvaigznītes*


***
Nav jāgaida nekāda svētdiena, lai pateiktu to, ko var pateikt pilnīgi jebkurā citā dienā. Svētdienas ir pilnīgi nodrāztas, bet sestdienas ir vienkārši skaistas. Tās sestdienas, kad pilnīgi neviena nav mājās, visi strādā. Ir vajadzīgas 2 stundas, lai pamostos, stunda, lai ieietu dušā un tad sanāk apjukt, jo paliek veselas 3,5 stundas, lai....  Ko darīt? Protams, ka plauktā vienmēr stāv akrila krāsas un aiz dīvāna mētājas vismaz pāris iesākti darbi, kurus gaida briesmīgs liktenis - vienmēr tur palikt, jo kaut kas tad nebija izdevies. Izdomāju lauzt stereotipus par to, ka nepabeigtais vienmēr paliek nepabeigts. Es jau tā nenormāli dusmojos uz sevi par to, cik viegli es pametu lietas, cik šausmīgi ātri man viss apnīk.. bet vislabākā sajūta taču ir tieši tad, kad viss izdarīts. Nē, nav gan, vislabākā sajūta ir tad, kad tu tam ej cauri, bet to saproti tikai kad viss beidzies. Tad vismaz paliek gandarījums. Lai cik ļoti es mīlu mākslu, es tomēr nevarētu sevi iedomāties diendienām mācoties zīmēt. Es sevi varu iedomāties vienīgi šajos bezrūpīgajos brīžos ķēpājot kaut ko, kas man patīk. Tad kad uznāk. Bet 3,5 h vispār nav nekas. Tad sanāk aizrauties un nokavēt kārtējo trolejbusu, jo man patīk pabeigt lietas līdz galam un neskatīties pulkstenī.

Viss tik vienkārši. Pārāk bieži nākas dzirdēt, ka esmu pārāk mierīga un runāju pārāk harmoniski, it kā viss būtu tik skaisti. No malas jau nekad neko nevar pateikt. Kopš man vairāk nav twitter konts, dzīve vien palika saulaināka.
 ***
Dienas kaut kur pazūd,naktis paliek gaišas
Katru nakti debesīs, zibens rada plaisas.
Kaut kas saplīst, kaut kas ne
Kaut kas paliek piedots
Arī tas, kas ilgi deg, kādreiz paliks nodzēsts.
Viss, kas sāp, tas kādreiz pāriet
Kaut kad atnāk atpakaļ..
Viss, kas izdarīts, ir aizmirsts
Tas kas nav, ir jāizdara.
Viss, kas pateikts, viss tiek dzirdēts
Vārdi paliek vārdi...
Viss, kas dzirdēts, tas tiek pārprasts
Viss notiek pārāk ātri.
 Labākais tiek noklusēts, nevajadzīgais pateikts..
Svarīgais ir nepabeigts, bezrūpīgi pamests.

Skarbi un skaisti. Nenormāli sāk nepatikt, ka palieku pārāk nopietna. (joks)

2 komentāri: