.

.

svētdiena, 2012. gada 23. septembris

blondīnes dienasgrāmata

Svētdienu vakaros es jūtos kā mūža ieslodzījumā.

Jo vairāk es priecājos, jo vairāk man gribas skumt. Smaidīt, lai citi smaida. Raudāt, lai citi smejas. Jo man par sevi ir vienalga. Pats jau nekur nepazūdi, un viss jau paliks tāpat. Bet citi, tie citi aizies prom, un tu paliksi pats sev, tu vienmēr esi pats sev. Un savtība ir mūsu briesmīgākā īpašība. Stulba. Tik stulba kā joki par blondīnēm.. līdz brīdim kad tie vairs nav joki... Joki beigušies. Davai tagad vienu dienu visi paliekam nopietni, un mēs nomirsim. Mēs nomirsim. Bez smiekliem, bez prieka. Nežēlīgā nāvē. Ha.

Un ja nopietni, tad šis pat nav sarkasms, pat ne piesardzīga ironija, vairs nav smieklīgi. Jo es pat nezinu par ko es īsti runāju. (par visu un neko) Jo.... gribas doties ceļā. Nu tos piedzīvojumus, adrenalīnu. Daba. Es mīlu dabu vairāk.
Dzīve balstās un dzīvesprieku, principā. Ko gribas? Visu un neko.
Rakstīt par kaut kādām globālām lietām!! Man riebjas rakstīt par sevi, kaut gan principā man ir diezgan daudz ko pateikt, visu laiku kaut kas notiek.

Fantāzijas ir bezjēdzīgas. Tās nav reālas, un ,lai cik ļoti gribas sapņot, es naktīs guļu tik slikti, un es pat zinu kāpēc. Laiks iztērējas vēl ātrāk nekā nauda. Es jau sen neesmu nopirkusi neko nevajadzīgu, agrāk tas bija mans hobijs. Varbūt būs vieglāk sakrāt Ziemassvētkiem. Bet nav jēgas. Nopirkt māk visi. Es māku uztaisīt dāvanas no ļoti daudz mīlestības.No sirsniņas..

Kas ir nepareizi??? Viss ir nepareizi. Nepareizi ir pārmest cilvēkiem,ka viņi kaut ko dara nepareizi, nepareizi ir dusmoties par sīkumiem, nepareizi ir iet uz Studentu paradīzi, ja tev ir 16 gadi, nepareizi ir lekt no Vanšu tilta, nepareizi ir domāt tikai par sevi...

Ūdens aizņem 2/3 zemeslodes.. tad varbūt vienkārši peldam kaut kur prom??

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru