.

.

trešdiena, 2011. gada 27. jūlijs

sono le mezzanotte

Ir jau gandrīz pusnakts - mezzanotte. Nepagāja ne pāris mēneši.. un esmu atkal atvērusi itāļu valodu. Man visu laiku bija tāds slinkums un arī citas lietas darāmas. Bet esmu atkal ieslīgusi savā mīļajā sapnī, kas cerams arī kādreiz piepildīsies. :) Kad sāksies skola.. tad gan es nezinu, ko es darīšu, jo tad man būs miljons valodas un es neko nesapratīšu.

Esmu brīva. Jā, kopš saslimšanas neesmu bijusi darbā un nemaz neiešu. Izveseļojusies vēl līdz pašam galam neesmu, bet iet uz darbu es varētu.. bet nē, paldies. Kaut vai attieksmes dēļ un visa pārēja.. es sapratu, ka es noteikti negribu tā pavadīt vairs nevienu dienu... arī tad ja man maksā.. man vajag brīvību! :)

Ārā līst un zibeņo, gaidu karstumu - gribu izcepties saulē, tā kārtīgi,lai man pat ziemā nebūtu auksti! Gribu vasaru, daudz vasaras, ļoti daudz :)

Svētdien noskatījos pēdējo Hariju Poteru, jā tā bija laba filma, un paldies režisoram, ka ļoti ievēroja grāmatas sižetu (+/-). Aww tik ļoti bērnība bija aizvadīta skatoties poterfilmas, vēl atceros kā mēs televīzijas rotaļistabā spēlējāmies, ka mēs esam visādi tēli.(es biju Hermione :D) Tas bija viss tik smieklīgi.. un tik sen. Un šodien ar Alisi aizvilkāmies uz transformeriem, nujā tas vienkārši nav mans, neizpratu, bet tāpat jautri bija. :D

Ahh man patīk, viss ir mierīgi, vispār šī vasara ir mierīga, vienkārša, bet skaistas lietas var arī nebūt sarežģītas. :) Gaidu to dienu kad man vairs nebūs klepus un es varēšu peldēties, jo es ļoooti gribu peldēties.. un es ļoti negribu dzert tās visas zāles, riebjas, riebjas slimot.

allora, buona notte :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru