.

.

pirmdiena, 2011. gada 1. augusts

AUGUSTS

Neticās, pilnīgi neticās - šodien jau ir 1. augusts un palicis pēdējais vasaras mēnesis, ehh skumji..
Bet no otras puses nē, jo augusts no visiem vasaras mēnešiem būs vislabākais, jo tas ir mans relaxing&traveling mēnesis. Ceļošana ir mana vājība, atkarība, tā sniedz man atbrīvošanās sajūtu un tajā pašā laikā piepilda mani ar lielu enerģijas devu, tādu kārtīgu. Un tā kā es mīlu ārzemniekus, citu valstu kultūru un visu pārējo.. tas vispār būs aaasom. Un tieši šomēnes es spēšu izjust pilnīgu brīvību no visa un no visiem.. beidzot :)

Starpcitu, tieši pirms gada šajā laikā es biju Itālijā, aaaw es atceros to tik labi.. it kā tas būtu vakar :) Un vispār tieši tas ceļojums mani iedrošināja rakstīt šo blogu, un vispār ļoti manīja manas domas par ļoti daudzām lietām.. un esmu par to ļoooti pateicīga.

Iepriekšējās 2 dienas es pavadīju pie dabas - dārzā. Un tās tiešām bija ļoti jaukas dienas, jutos tur tik labi, atpūtos no pilsētas, fotografēju skaisto dabu.. un tad vēl tāds neliels pārsteigumiņš. Sēžu istabā un tētis no ārpuses sauc `Ines, nāc šurp, pie tevis draudzene atnāca. Man tāds.. ko? kāda draudzene? Tad es iedomājos par Aneti.. un jā, tā bija Anete, nebiju viņu redzējusi kādus 2 gadus stabili, un viņas mazā māsa jau tik liela izaugusi. Riktīgi forši parunājāmies, izbraukājāmies ar riteņiem. Būs jāsarunā nākamreiz arī kopā braukt un jātaisa savs spots, jo tur tāds tiešām trūkst.. un jāpeldās un jāminās ar riteņiem.. un vēl un vēl.
Šodien esmu Rīgā un vispār nesaprotu, ko lai dara. Bet nu kādu laiciņu būšu šeit, ir šis tas darāms.
Vēl viens jaukais šodienas brīdis bija kad saņēmu $$$$$, tagad gribu ātrāk pasūtīt fočiku, lai ir jau pirms ceļojuma, jo esmu mazliet traka uz fočēšanu pēdējā laikā.

Nākamais ieraksts būs drīz un es jau precīzi zinu kad un kāpēc... bet es pagaidām neteikšu :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru