.

.

otrdiena, 2011. gada 12. jūlijs

ieelpa - izelpa


Fhshhuu.. Nu man ir nereāls slinkums rakstīt, nu galīgi.
Esmu nogurusi, mani ir nomocījis darbs, ļoti, ļoti. Pagājušā nedēļa tiešām darba ziņā bija katastrofa - karsti, grūti, visu laiku viens un tas pats, garlaicīgi un miegaini. Lūk tā man tur iet. Priecē tas, ka 5diena un 1diena ir paņemtas brīvas, tātad kārtīgs brīvdienu 4dienieks!!! :D

Ehh 6dien bija vecmeitu ballīte un man ļoti, ļoti patika, bet es par to uzrakstīšu vēlāk, kad dabūšu bildes, jo tad būs daudz interesantāk, tāpēc pārlecam tagad šitam pāri.

Priekšā ir daaaaudz kas interesants - 4dien atlido Ilona no Zviedrijas ar visu savu lielo ģimeni, neesam ļoti sen viņus redzējuši, tāpēc esam sailgojušies jo sailgojušies :))
Un 6dien jau kāzas! Vai tiešām? Jā, un tagad sanāks tā, ka visas manas māsas būs precējušās un nākamajai pēc idejas jābūt man (not so soon) :D
Arī avīzi esmu pabeigusi un šķiet, ka sanācis ir tīri labi, nu man jau pašai patīk :)

Gaidu, gaidu šīs brīvdienas, tās solās būt lieliskas :)
Ehh tik sen neesmu nevienu satikusi, pilnīgi dusma pašai uz sevi, sarunāju tikties, bet pēc darba mūždien kaut kas pajūk, jo esmu aizkavējusies tur, nogurusi vai beigta. Kaut ātrāk augusts, nu negribās, lai vasara ātrāk paiet, bet ar nepacietību gaidu brīvību un Spāniju!

Tātad sauļojieties, ēdiet daudz zemenes, peldieties, izguļaties, bet es pa to laiku pastrādāšu ;)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru