.

.

sestdiena, 2011. gada 2. jūlijs

month of summer/week at work/day in nature

(neapēdiet šito bildi, lūdzu)

Ahh šodiena bija karsta, karsta diena! Mīlu tādas dienas!
Ir 2. jūlijs un tas nozīmē, ka viens mēnesis vasaras ir jau pagājis, tik ātri, taču man liekas, ka viss, kas notika jūnija sākumā, notika pirms kāda gada, sen,sen.
Un ir pagājusi tieši viena nedēļa kopš strādāju. It kā likās, ka tīri viegli un ok, bet tagad saprotu, ka tiešām esmu nogurusi. Vistrakāk ir piecelties, tiešām, man ir jāceļas 6:00 un pirmās 2 stundas darbā es esmu zombijs un neko nesaprotu. Bet nekas, es jau sāku pierast :D Nuu tātad, kas man ir jādara? Man ir jāpako preces, jāparbauda vai tās ir pareizas, jāatlasa no noliktavas, jākrāmē uz sale un trakajām dienām, jāliek alarmi (tas ir jautri) un jālīmē cenu zīmes uun tad tas viss nonāk stockmannā, tāpēc man ir kādu dienu jāaizčāpo līdz veikalam un jāpaskatās uz tām visām precēm :D

Esmu dabūjusi ķēdi ritenim un tagad varēšu tripot ripot uz darbu ātrāk nekā ar kājām. Gribas ātrāk nostrādāt un dabūt $$$, sāku domāt par to, ka varētu nopirkt digitālo, tā lai būtu pašai savs - parasts, ērts un smuks - un nebūtu nekādu problēmu un vienmēr būtu līdzi :D

Šodien biju dārzā. Patiesībā tas bija tik rēcīgi, jo mēs ar tēti uz turieni aizbraucām jau vakar ap 11/12 vakarā. Es biju domājusi, ka nebraukšu (bet biju pateikusi, ka braucu) un īstenošu mūsu grandiozo plānu ar meitenēm.. bet nu jā.. es tā nevarēju.. man ir grūti atteikt,grūti skatīties kad kāds bēdājas.. es nevaru.. es vienmēr tik daudz domāju, ja es nedomātu, dzīve liktos tik vienkārša. Tātad, nu un tētis saka, lai braucam tagad, bet tas bija joks, bet es nesapratu un es teicu, ka nujā labi. Un pa ceļam tētis pateica, ka tas vispār nebija domāts nopietni un es redz nesaprotot jokus.. un viņš nekad mūžā nebūtu iedomājies, ka es varētu priekrist. :D
Ahh bija tik jauki.. peldējos ezerā - ūdens bija tik silts, ēdu daudz meža zemenes un mellenes, salasījām veselus 7 spainīšus ar zemenēm.. uz izgulējos kārtīgi beidzot. Sapratu, ka nujā tas bija tieši tas, kas man bija vajadzīgs. Tiešām.
Vēl ir tāda baigā labā ziņa, ka ir bezmaksas spāņu valoda, tiem kas brauc uz Madrides braucienu. Bet šonedēļ galīgi nesanāca ar laiku, dēļ darba kaut kā tā plānošana nekāda sanāk. Ehh jāizdomā kaut kas, jo tas būtu ļoti noderīgi, arī skolā nākamgad būtu vieglāk.
Labi, lai jums jauks vakars, nepārcepieties! :)

1 komentārs: