.

.

svētdiena, 2011. gada 26. jūnijs

līgo

Šī nedēļa ir paskrējusi nu tik ātri, tiešām, īpaši sākot ar 4dienu. Nosvinējāmies Jāņus Ainažos tā pa riktīgo. Bija tik rēcīgi, tik daudz kas notika - smējāmies, trakojām, dziedājām bezsakarus vēl smējāmies,slēpāmies no Ružas, sēdējām zem lielā lietussarga lietū kā liela ģimene, slēpām manu harvardas džemperi,nesām malku, runājām bezsakarus un mans shortkats pārspēja visu.. varējām gan būt kuplākā sastāvā, bet nu bija labi! Un atkal sapratām to, ka katrs aizies savu ceļu un vispār mēs nemaz vairs neesam klases biedri. ha

Jā un man ir tāda sajūta, ka 4diena - 7dienas rītam ir bijusi viena nakts. Šodien biju pirmo reizi dārzā, salasīju daudz zemenes un skatījos kā Cherija skraida apkārt.
Un lieta ir tāda, ka es jau rīt sāku strādāt, jau! Laikam, ka jo ātrāk jo labāk, tad jau redzēs kā būs, bet naudiņu jau vajag, vajag. Nuja, tas tā īsumā viss. Iemetīšu te daudz dziesmu, kas man saistās ar Jāņiem, jo mēs viņas dziedājām. :D



šī bija vienīgā dziesma, kuru Lelde zināja manā telefonā, tāpēc dziedājām :D


no 1:42 gar jūras krastu :D


laptops :D


man tiešām riebjas šī dziesma, bet nu lai ir


āa un pateicoties Paulai es tiešām mīlu šo dziesmu mm

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru