.

.

sestdiena, 2011. gada 2. aprīlis

aprilapril

hey heyy

tāda sajūta, ka neesmu rakstījusi šeit neko kādu mūžību, tā jau drošvien arī ir, nu tad tā es esmu saņēmusies :))

esmu jau kādas 10 reizes nosvinējusi savu dzimšanas dienu, nē nopietni, man bija tāda sajūta, ka mani apsveic katru dienu, visu laiku bija visādi superjauki pārsteigumi un apsveikumi, fusionā arī mani riktīgi mīļi apsveica un pēc tam iztrakojāmies ar meitenēm un skatījāmies filmas uz mana LIELĀ ekrāna, jūs nevarat iedomāties, cik tas ir liels, pa visu sienu :))


jā, un man tagad ir tik stilīgas kārtis yoo

Starpcitu, ir jau aprīlis un pavasaris man liekas jau tūlīt, tūlīt būs klāt, es ceru !!
Skola, protams, jau ir pilnīgi un galīgi apnikusi, nevaru sagaidīt kad viss beigsies ātrāk, bet nu viss jau iet uz beigām, tagad jau top trešā, tātad pēdējā diplomdarba glezna :))
Kompozīcijā gan vēl kaudze jāizdara, bet nu nekas nekas, gan jau kaut kā visu sabīdīšu

Vakar fusion bija 1. aprīlis un bija baigi baigi smieklīgi :D



vot tā mums tur iet hehe


āaaa pareizi, aizgāju nolikt iestājeksīšus kultūru vidusskolā, unn es tik ļoti, ļoti gribu tur iet, jāaa, nezinu, kad tur īsti paziņos par rezultātiem, bet itkā pretendentu saraksts ar visiem jau izlikts.

tagad veicu mājās lielo pavasara tīrīšanu un tikšu vaļā no visām drēbēm, kuras vairs nevelku.. yeaa

man vajag laiku, man gribās lasīt grāmatas un mācīties itāļu valodu, bet galīgi galīgi nav laika pa riktīgam visu izdarīt, sanāk itkā pa roku galam visu kaut cik izdarīt, bet nu nē nav

that`s why i need summer, nu vismaz tādu riktīgu pavasari jau nu notekti varētu tā kā, ne ?

vispār ir traki vēls un es vēl gribēju iesākt grāmatu, bet nu šaubos par to :D

ehh nu tad kārtīgi izbaudiet brīvdienas un atpūtieties :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru