.

.

sestdiena, 2011. gada 23. aprīlis

kad ārā spīd saule

11:44
burvīgs sestdienas rīts, ārā spīd saule
man ir tāda sajūta, it kā es rakstītu grāmatu hihi

Nu tagad jau nu tiešām, tiešām ir sācies tāds kārtīgs pavasaris, vakar bija kādi + 20 grādi, un varēju ārā staigāt bez jakas un ar laiviņām

Un šajā burvīgajā laikā mums ir dotas 4 saulainas brīvdienas, vai tas nav jauki ?
Vakar ar Alisi bija forša diena, bijām visur, kur vien var.. ēdām krastmalā Itālijas pistāciju saldējumu - garšīgu jo garšīgu, aizčāpojām līdz andrejsalai, pasēdējān parkā, izbraucām ar traku karuseli :D, aizgājām uz kino, uz to jauno filmu Sarkangalvīte, man jau likās ja jau tā ir Krēslas autoru filma tad būs pilnīgs sviests, bet nebija nemaz tik traki, tīri skatāma :) Un tad patizlojāmies uz alfas jumta un iemēģinājām jauno Alises spoguleni yeaa



Es jūtu, ka vasara jau drīz būs klāt. Lai arī šitas ir trakais eksāmenu gads, es varu jau iedomāties to sajūtu, kad viss būs galā. Jāa...

Šodien es neaizbraucu uz dārzu, itkā jau vajadzēja, bet nu Cherry arī paslēpās zem gultas un nekur negribēja braukt, tā kā tā.. beidzot man ir laiks grāmatai.. un vajadzētu tā kā pievērsties itāļu valodas grāmatai, kuru neesmu vērusi vaļā ilgu laiciņu, un derētu arī uzrakstīt runu haha
un iziet ārā arī nenāktu par ļaunu

Rīt Lieldienas, tā kā priecīgas jums visiem, atzīšos man galīgi nav nekādas Lieldienu sajūtas, es vispār īpaši nejūsmoju par šiem svētkiem, kopš dienas, kad pirms daudziem gadiem atklāju, ka Lieldienu zaķis ir mans tētis. Es tajā dienā sajutos kā baigais puaro un man bija baigais abloms.
Anyways, lai jums superīgas brīvdienas ;)))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru