.

.

otrdiena, 2011. gada 12. aprīlis

die. tuesday

nu tad tā, man ir galīgi nelabs garastāvoklis, pilnīgi niez pirksti uzrakstīt kaudzi negatīva teksta, ojāa, bet nu nē es tā, protams, nedarīšu, kaut gan...

iedomājieties pilnīgu bezdibeni, kad ir tā. ka zemāk vienkārši nav kur krist, kad gribās iemest tur visu, ko man nevajag (daudz ko)

man šausmīgi nepatīk, ka dzīve ar mums spēlējas, laikam ir tik jautri skatīties, ka vienu dienu mums iet superlabi, nākamajā briesmīgi, tad atkal briesmīgi, tad atkal labi, tad atkal briesmīgi

nooot fun

šis gads ir vienkārši `naisss`

nav normālas dzīves, nav siltuma, nav prieka par to, ko dari, nav laika tam, ko gribi
tā ir šausmīga sajūta

stulbās otrdienas, viņas ir tik pretīgas dienas, un pēc tam trešdienas , arī pretīgas
jkfgfjgjgdfdf


labi tagad par foršajām lietām, es neatklāšu viņas, jo neko jau nevar zināt vai ne. viss var mainīties vēl 10 reizes un tā, bet nu.. tagad vismaz man patiešām ir ko gaidīt,un tad kad šitas viss beigsies, es būšu vislaimīgākais cilvēks pasaulē :)))))))

par godu otrdienām

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru