.

.

svētdiena, 2011. gada 17. aprīlis

prieciņš

Pēc sliktā vienmēr seko labais, tā pat kā pēc slikta ieraksta vienmēr seko labs ieraksts hihihi

Nu tad tā, es pavelku savu nedēļu par 1 dienu garāku un rīt man ir oficiālā brīvdiena, diezgan naiss, ka man atļāva vienu dieniņu neaiziet uz skolu, bet nu jēga jau arī nav, jo puse stundu tāpat nenotiek.. un rīt man ir jāmācās daudz un jāraksta diplomdarba apraksts, kuru es esmu gatava izmest pa logu

šitās brīvdienas bija amazing, neko, protams, neizdarīju, bet man vienalga, tās bija burvīgas.

vakar Jimena mums parādija video no pasaules jaunatnes dienām un helll yeah.. kā es uz viņām gribu.... un un un.. šodien mans tētis paziņo, ka es varu braukt, ka tā būšot dāvana uz skolas beigšanu, uuun jā, esmu starā :)))
jāaizsit tikai sev vietiņa

tāa kā Madride, es jau nāku, nevaru sagaidīt augustu :)
vispār nevaru sagaidīt vasaru, tik ļoti ļoti nevaru

šodien bija vissiltākā diena šogad, bijām Gaujā, pie jūras, ar mīļajiem suņukiem, aww viņi ir tiktik forši, vasarā noteikti jāpadzīvojas Gaujā, jaaaa

starpcitu šodien ir pūpolsvētdiena, tā kā es ceru, ka jūs visi nopērāties ar pūpoliem :D un jā... man tagad rīt pa mājām baigi jāsaņemās, jāizdara 298428 darbi, es zinu, ka es nobesīšos, bet mani mierina sajūta, ka tad tikai 3 dieniņas un tad garas brīvdienas un viss baigi super būs, gan jau

vēl viena forša ziņa ir tāda, ka būtībā esmu pabeigusi diplomdarbu, bet nē.. esmu brīvprātīgi pietieikusies pārtaisīt vienu apakšējo kārtu otrajai gleznai, jo ir vēl laiks un es gribu lai viss ir tā kā es gribu, jo kad nav, es dusmojos

tāpēc tagad es esmu priecīga, jo viss ir +/- kā es gribu :)

vienīgā skumjiņa par to, ka izskatās, ka jāmeklē jauni Itāļu valodas kursi, šiem vairs nav jēga, nāk kaut kādi random cilvēki, nekādas stabilitātes, es neko neiemācos, es gribu, lai tas viss būtu nopietnāk

ir vēl kādas 100 lietas, kuras es gribu pateikt, bet man reāli apnika rakstīt, tāpēc saku tādu lielu, priecīgu atā :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru