.

.

trešdiena, 2011. gada 23. marts

it`s my day !

Šodien ir mana 16. dzimšanas diena un esmu no visas sirds laimīga :)
Kaut arī šī diena vēl nav galā, gribu pateikties visiem sveicējiem, katrs zvans, apskāviens, uzdāvinātais zieds, īsziņa, vēstule un kaut vai ieraksts draugos liek tik ļoti ļoti pasmaidīt :))
Prieks, ka šī diena izvērtusies mīļa un saulaina, silta un vēl pie tam iekritusi brīvlaikā hehe :)

Man tagad te pilns ar visskaistākajām pavasara puķēm, smaržo lieliski, kaklā Mārītes dāvinātais krustiņš, uz galda dāvanas, paldies paldies paldies visiem un vislielākais paldies, protams, mammai un tētim :)))*

Man pilnīgi pēc katra teikuma gribas likt smaidiņu :) un es tā arī daru :)))

Gaidu 5dienu, kad riktīgi izsvinēsimies un iztrakosimies ar manām mīļajām meitenēm :)

Vai es jūtos vecāka ? Es nezinu, bet es jūtos laimīga un pieredzes bagātāka, nopūšot svecītes ievēlējos vēlēšanos un ceru, ka tā piepildīsies, ļoti ļoti ceru.

Nu tad tā.. bučas jums visiem no manis, lielas jo lielas :**

jaukam noskaņojumam:



El

Eliza Doolittle - Skinny Genes

iza Doolittle - Skinny Genes

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru