.

.

pirmdiena, 2010. gada 1. novembris

sajūsmiņa

esmu ļoti ļoti ļoti priecīga tagad :)
bet par to vēlāk, sākšu ar visu to, kas varbūt nav tik priecīgs

`brīvlaiks ir beidzies, skola ir sākusies (neparty)
`1.skolas diena ir `superjauka`, jo man matemātikā salika 2 par neizdarītajiem darbiem, bet kā gan es viņus varēju izdarīt ja skolotāja nebija 3 ned skolā, jauki jauki
`šodien bezsakarā aizvilkos līdz itāļu valodai bet izrādās viņa nenotika un es braucu mājās, un vilkos līdz pieturai tālu 2x ;/

bēeeeeeet tagad par ko esmu supersajūsmā !!

tētis ar vienu itāli ir sarunājis, ka viņi taisīs apmaiņas braucienus no Latvijas uz Itāliju ... es nezinu kad tas būs, varbūt vasarā.. vispār nekas nav zināms, tā ir tikai tāda doma, bet es esmu tik priecīga

un tad es varēšu aizbraukt pie kāda uz Itāliju, un kāds no Itālijas brauks pie manis yeye

būtībā nekas nav vēl zināms, bet man ir tādas aizdomas, ka es par to domāšu katru dienu

fresco yoyo bellisimo partito
īsti nezinu ko es uzrakstīju bet tiktik kruti

tā man vairs īsti nav ko teikt, laikam
tagad man nav spēka un gribu gulēt, bet man vēl jāmācās un jāmācās
un es jūtu, ka es tā pat neko neizdarīšu


šitas man atgādina vasaru



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru