.

.

ceturtdiena, 2010. gada 25. novembris

pffff

Esmu mājās.



Šīs dienas ir bijušas visai bezjēdzīgas.
Pirms minūtes man likās, ka varēšu daudz uzrakstīt, bet tagad es īsti nezinu ko lai raksta.

Līdz manām smadzenēm ir aizgājis tas, ka būtībā drīz jau beigsies mācību gads, pēc pusmēneša jau ir skate un reāli man nav laika. Jānokārto visādi parādi, jāuzzīmē visādi darbi, jāizdara tik daudz lietas, kā man riebjas gada beigas. Un liekas, ka visi ir tik negatīvi noskaņoti, visiem ir jāsteidzās, visiem ir problēmas.

2dienas rītā sapratu to, ka man ir nenormāli sastiepti kāju muskuļi, tik ļoti ka man ir sāpīgi paiet.
Un es nesaprotu no kā.. un,protams, tāpēc es nevaru iet ne uz treniņiem, nevaru paskriet pat uz trolejbusu, uz kuru es vienmēr skrienu. :D
Vakar iesāku diplomdarbu, un vispār nepriecājos par to, kaut gan vajadzētu.. man bija tik sūdīgi, ka vienīgais ko es gribēju ir aizbraukt mājiņās un ietīties segā.

Šodien esmu mājās, jūtos daaudz labāk. :)
Ārā sniegs, aukstums, laikam sākusies ziema
tātad es drīz nomiršu no aukstuma wuuhuu :D

man ļoti, ļoti gribas ziemassvētkus, tik tik ļoti gribas lai skola beidzas

heyy rīt picu vakars, kaut gan neesmu itāļu valodā visu nedēļu rādījusies, ja man nebūs slikti varētu aiziet... you know pizza is one of the most important thing on the world, yeahh right

iešu pagulēt, pilnīgs nogurums



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru