.

.

otrdiena, 2010. gada 9. novembris

allora....

ciiaoo

ehh šito nakti tā vien liekas, ka vispār negulēju, man uznāca kaut kāds vēdervīrus.. un rezultātā šodien esmu mājiņas
___

vakar aizgāju uz itāļu valodu un mums bija visgarākā nodarbība uz pasaules - 2h, nekad tik ilgi nebija bijis un reāli likās, ka es tur sēžu mūžību :D
bet bija ļoi interesanti un 26. novembrī mums tur būs picu vakars, tik stilīgi :)

vispār kādu laiciņu nebiju nemaz neko rakstījusi, bet man tiešām nav ko rakstīt, nekas nenotiek

āa priecājos par mūsu jaunajiem krekliem treniņā, tiktik foršiņi
___

tagad man jau ir labāk, mamma cepj keksiņus rītdienas mārtiņdienas svētkiem skolā

rīt man jāiet uz skolu, jo mums kaut kāds projekts vēsturē jāprezentē un es šodien cītīgi zīmēju krievu valodas projektam zīmējumus, kurš rīt jānodod :D

nu tik interesanti, vai ne ?


esmu dusmīga, ka nevaru vairs mūziku dabūt, jo mans limewire nestrādā un es viņu izdzēsu
šķiet, ka man ir parādījusies jauna.. viena no mīļākajām dziesmām ->


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru