.

.

svētdiena, 2010. gada 14. novembris

priecīgus ziemassvētkus ??

nu labi, es zinu, ka vēl nav ziemassvētki, bet šī noskaņa beidzot ir nonākusi arī pie manis :)

ir svētdienas vakars, nu būtībā jau nakts un atkal ir aizvadīta jau kārtējā nedēļa
šonedēļ bija tikai 1 brīvdiena.. un tas ir tik šausmīgi jūtams, nu nepietiek ar 1 dienu lai atpūstos !!!
bet nu vismaz tagad būs tikai 3 dienas jāmācās un tad 4 brīvdienas, tik burvīgi !

ehh šodien biju ar vecākiem uz veikalu un..... un visur ziemassvētku rotājumi, egles.. visur ziemassvētki !

tik dīvaini, jo parasti es jau kādus 2 mēnešus pirms tam gaidu ziemassvētkus, bet šogad esmu pavisam aizmirsusi, jādomā jau par dāvanām :)
un šodien es tiku pie supersiltaunjauka džemperīša, kas man tik ļoti atgādina ziemassvētkus un kaut ko tādu mājīgu :)
bet nu tas, ka es te baiig iefanoju par šito visu nemaz nemaina to, ka es gribu siltumu, saulīti un visu vasarīgo :D

šodien man bija sapnis, ka mēs braucam uz ASV, uz Ņujorku.. mmm žēl, ka sapnis, un galvenais tur bija kaut kas.. ka itkā manu tēti ar visu ģimetni kāds uzaicināja un tas viss par brīvu būšot.. hehe būtu jau kruti

tagad man doma ir nopirkt pasaules karti, lai pieliktu pie sienas, bet ne jau tādu lielu
lai varētu atzīmēt visas vietas kur esmu bijusi, man liekas tas būtu riktīgi forši

hmm kas vēl ? āa, esmu beidzot tikusi pie itāliešu val. vārdnīcas /es nesaprotu kā ir pareizi itāļu vai itāliešu? uz vārdīcas itkā rakstīts itāliešu, bet es vienmēr esmu teikusi itāļu ?/
jā un vēl es vakar bezjēgā uztaisīju no aplikācijas papīra karodziņu itālijas :DDD

un vispār man jau ir adventes kalendārs un nākamā gada kalendārs, un vispār drīz būs 1. advente.... baigi ātri laiks skrien un es nezinu vai tas ir labi, vai slikti

nujā, kopumā viss ir labi, izņemot to, ka man jau kādu nedēļu sāp mugura un es nezinu kapēc.. bet nu, līdz ziemassvētkiem pāries :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru