.

.

ceturtdiena, 2010. gada 28. oktobris

uznāca



eu šitais ir pienācis - laiks kad uznāk iedvesma rakstīt kaut kādu murgu :D



pēdējā laikā sanāk daudz domāt par dīvainām lietām...
kad smadzenes netiek nodarbinātas ar vajadzīgām lietām, tad jāsāk domāt par kaut ko debīlu

pēdējā laikā es daduz domāju par sapņiem un bieži iedomājos par kaut ko
es vienkārši sēžu un domāju.. un tad es aizmirstu ko es vispār daru, tik dīvaini
liekas, ka kaut kas ir jādara, jo ilglaicīga nekā nedarīšana noved pie tā, ka jāsāk uztraukties par lietām, par kurām es nekad agrāk nekad nebūtu pat domājusi
paga man vajag ar lielajiem burtiem rakstīt, savādāk es nesaprotu kur sākas teikumi :D

Tātad, es arī katrai dziesmai iedodu savu tā kā domu, par kuru es vienmēr domāju kad skan šī dziesma, bet katru reizi es domāju par ko citu.. un tad es par to domāju visu dziesmu ..un kad sākas nākamā dziesma es domāju par kaut ko citu, ko ?
Piedodiet, tik nesakarīgi, man pat bail šito publicēt :D

Tad vēl es pēdējā laikā daudz domāju par illuminati, es zinu skan dīvaini, bet es uzraku vienu rakstiņu par illuminati un es viņu pārlasu laik pa laikam.. un domāju cik tas viss ir interesanti.
Un sanāk, ka šī organizācija pastāv vēl šodien un viņi mūs kontrolē un mēs to nezinam, un nemaz par to nedomājam, bet varbūt arī tā nemaz nav

Un vispār ir tik daudz lietu kuras mēs nezinam.. kamēr mēs mācamies kaut kādus sviestus.. lasam nevienam nevajadzīgu neinteresantu latviešu literatūru.. mācamies nevienam nevajadzīgas formulas un rēķinam 45454254692357 piemērus..... mēs varētu mācīties kaut ko tiešām interesantu un svarīgu, jā

Un bieži vien es runāju ar mammu un saprotu cik daudz viņa zin, un ka es nezinu neko, kas īstenībā ir tik pasaulslavens.. mjāa

mhhh kā es gribētu staigāt tagad pa Romu un visādām senatnīgām pilsētām un redzēt cik tur ir skaisti un cik liela nozīme tam visam bijusi, nevis staigāt pa kaut kādu origo un skatīties uz cilvēkiem, kuriem viss vienalga / šitas bija nedaudz bezsakarīgi

es apstāšos, savādāk kaut ko es te esmu sacepusi traku
lasīšu un smiešos
paga vajag bildi, stilīgu yo

jauki, ne ?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru