.

.

sestdiena, 2010. gada 4. decembris

let it snow !

Hellooo, beidzot saņēmos uzrakstīt :)

Sestdienas vakars, ārā viss balts un skaists, grādi mīnusos, svecīte uz galda, skaisti :)

Pa šo laiku visādas domas šaudās pa galvu... visādus lēmumus gribās pieņemt, bet ir bail kļūdīties..
Skolā trakais laiks jau pusē, daļa kontroldarbu aiz muguras, daļa vēl priekšā..
Tik daudz ko daru, bet tajā pašā laikā neko neizdaru, liekas, ka laiks paiet tik ātri un tādā steigā, un nav bijis laika un gribēšanas nekam..
Un neko arī negribas, negribas neko darīt, bet gribas kaut ko darīt.. paga ko ?

smieklīgi, es pati nesaprotu ko es īsti rakstu :)

Ir pagājusi 1. advente, rīt jau 2.
Adventes kalendāra šokolādītes palēnām ēdās
Dienas ir neciešami aukstas, liela pateicība maniem kaut cik siltajiem zābaciņiem bez kuriem es jau būtu sasalusi :D

Šīs brīvdienas mierīgi pavadu mājās, nedēļa... vēl pēdējā trakā nedēļa, un tad vairāk pievērsīšos visam, kam man šobrīd nav laika.

Plānoju ar tēti projektiņu vienu.. bet par to vēlāk... :)

Vakar atkal aizrāvos ar illuminati un vēl visādām dīvainām lietām un, protams, skatījos viens pats mājās, jo kā gan bez tā :) Tad vēl vakar ar klasi piedalījāmies koncertā priekš policijas, bija diezgan dīvaini :D

Man parādījās doma uzrakstīt kaut ko, nu kaut kādu ziemassvētku stāstu, kaut ko tamlīdzīgu, tad jau redzēs kas no tā iznāks :)

ehhh nu tad šo dienu noskaņās... :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru