.

.

sestdiena, 2010. gada 2. oktobris

a vot

hello

atkal brīvdienas un liekas, ka tikai tad es varu kaut ko uzrakstīt haha
pagāja kārtējā nedēļa, viss kā parasti (:

beidzot biju uz step up 3d, es pirmās 2 neesmu redzējusi
bet man šitā ļoti, ļoti patika... ojāa
biju ar kati un kate pat apraudājās :D :D

tā dejot.. tāaa dejot!!! mmm
un tā mūzika kas tajā filmā, laikam būs jādabū visi soundtracki (:



jāam, 5dien bija skolotāju diena, bija jāvada 2. klasei stunda, akdievs tie bija slimi bērni, kkādi nenormāli
viņi bļāva un skraidīja apkārt un prasīja vai var nosisties un lēkāja pa visurieni, šausmas

tad viss nebija gluži skaidri, nezinu ko teikt, es laikam vienkāši visu paskaidrošu ar šo dziesmu haha /laikam sapratīs tikai elizabete

/no 50 sekundas, un vārdi :DDD



jāam tai vakarā es aizgāju gulēt, jūs neticēsiet, pus 9, man nenormāli vnk nāca miegs..
šorīt sapratu ka esmu saauksējusies ATKAL!!! un apslimusi laikam bik

neaizgāju uz treniņu tāpēc ;///
un tagad sēžu ar mazo alisi, funfunfun ;/

nujāa, ā vispār esmu priecīga, jo man mājās tagad ir lielais ekrāns, atliek tikai savienot datoru ar projektoru uun cinema pie manis! :)

a vot tā
jaukas brīvdienas (:

2 komentāri:

  1. weeeeeeeeedd
    :D ai, nu baigais chill bill bija :D
    traks laiks. man tuborg kastē, yoo bāriņš :D

    AtbildētDzēst
  2. haha tu baigā atkal pataupīji viņu saviem krājumiem :D

    AtbildētDzēst