.

.

piektdiena, 2010. gada 15. oktobris

ojaa 5diena !!

5diena !
ir 5diena, beidzot

beidzot šī uz nerviem krītošā nedēļa ir galā
pa šo nedēļu bija daudz jāmācās un daudz jādara, un es daudz ko neizdarīju
neaizgāju uz treniņu, uz itāļu valodu, bet reāli man nebija laika un biju pārgurusi

labi es beigšu sūdzēties :D

tagad esmu mājiņās, un šis ir mierīgs vakars, skan mierīga mūzika :)
vakar biju ekskursijā ar klasi uz prezidenta pili yo
nē bet ja godīgi tiešām bija diezgan interesanti

esmu priecīga, ka šķiet ir noskaidrojies viss ar diplmdarbu, zinu kas jātaisa, jādara.. beidzot :)

tā ko rīt?
rīt atkal nesanāks uz treniņu aiziet, jāaizbrauc uz slimnīcu............

un viss ir tā mainījies, nav vairs tā kā agrāk iet uz treniņiem, viss ir tā mainījies, un ir tik ļotiļoti žēl ;//

arī skolā `jaukas` lietas, bet šeit jau nu gan nav cilvēku žēl !

rīt es ceru ka būs kāda ballīte, varbūt iesim uz mp a varbūt nē, nu vienalga kaut ko gan jau..

ehh nu lūk tā...

baccio baccio :***

nebūs ne bildes, ne dziesmas - es slinka
bet paklausieties the kooks, ojaa

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru