.

.

sestdiena, 2010. gada 23. oktobris

no school, no problems

hey mazie party animali / ko ??? /

ehh brīvlaiks ir sācies, visi laimīgi :)

brīvlaiks iesākās ar superīgu 5dienu
sākumā sēdējām tādā dzīvoklī, tādā kas atgādināja kaut kādas kojas, party with bruņurupucis

tad mēs pēkšņi izdomājām ar Elizabeti braukt uz monsterparku :D
un mēs nezinājām kā īsti tur tikt, tāpēc sekojām bariem :D

bija daudzdaudz cilvēku, un īstenībā tā man liekas tagad ir kļuvusi kaut kāda tjipa superstilīgā jauniešu tusēšanas vieta vai kā ?

kā mēs tikām iekšā es labāk neteikšu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

bet nu jā tālāk viss bija ļoti jautri, ieguvām jaunus dīvainus draugus kā krista, origo, lielais, emo un tādā garā :D

mūzika gan man nepatika, visi šitie damn so sexy slampa man kaut kā galīgi neiet pie sirds

runājot par mūziku es tagad te sakačāju daudz dziesmas latino, house, old school un pa brīvlaiku klausīšos

šitā pēc testa esot mana dziesma,nu wtf, bet man tik ļoti iepatikās, jāsakačā daudz oldschool :)



tagad skatījos dejo nost un sapratu ka man ļoti patīk latino un salsas ritmi, da labi es jau to sen esmu sapratusi :D



un tad vēl es klausos baigo italiano :D



pilnīgi weird muzika, laikam jāiet gulēt

bet es pa dienu pagulēju un man vairs negribas, ehhh

pa brīvlaiku es apņemos izgulēties, zīmēt diplomdarbam uz lielā papīra, aiziet uz treniņiem, sakārtot istabu, jā :)

labi, davai foršu jums brīvlaiciņu (sun)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru