.

.

svētdiena, 2013. gada 31. marts

mazas un lielas dienas

Apjukusi.
Tāda es biju šorīt, kad, pamodusies no ierastā, bet sen aizmirstā rīta trokšņa mājās un pilnīgi man netipiski karstas istabas temperatūras, paskatījos pa logu. Sniegs - nekas īpašs. Es vairs nebrīnos. Es brīnījos tad, kad oktobrī pēc +30 grādiem atbraucu uz sniegoto Rīgu, es brīnijos arī tad, kad apmēram pirms nedēļas savā 18. dzimšanas dienā Londonā pa logu ieraudzīju sniegu. Bet tagad vairs nē. Lidmašīnā izrēķināju, ka ziema jau iet 5 mēnešus. Un lai jau! Esmu norūdījusies un vairs nečīkstu par aukstumu kā agrāk, neņemot vērā pat to, ka manā drēbju skapī ziemas un vasaras drēbju proporcija ir 4:347375.
 Jā, esmu pilngadīga. Maza pilngadīga meitene. Un man gribas vēl nedaudz pasvinēt, lai gan bija jauki. Jauki savādāk! 

 Mājās ir kādas 3 reizes siltāk nekā Londonas mājā, bet man pietrūkst tas cilvēku siltums.. Tā laipnība. Pirmais, ko izdzirdēju Latvijas lidostā bija no kādas sievietes tāds rupjš: ''Nu tu iesi!'' Protams, ka viņa mani arī pagrūda. Es biju tik pārsteigta, jo pa visu šo nedēļu nebiju dzirdējusi nevienu neapmierinātu, dusmīgu vai kliedzošu cilvēku. Nu welcome! :)

Lieldienas! Pie gultas ieraudzīju kaut kādu šokolādes lieldienu zaķi, agrāk par tādiem baigi priecājos, tagad vēl aizvien.. man vienkārši garšo šokolāde. :) Un stundas. Jāpārved 2 h uz priekšu un vēl tas vasaras laiks.. tātad vēl viena?

Bet priecīgas šīs sniegotās lieldieniņas. Šīs ir mazas lieldienas. Mazdienas. It kā varētu nokrāsot oliņas, bet visvairāk par visu gribas gulēt. Daudz lielākas bija tās skaistās 7 dienas Karalistē. Burvīgi! Nodarbības, atmosfēra, pilsēta, milzīga pilsēta! Manieres, pieklājība, lieliskais britu humors, ārprāts kāds sarkasms, daudz smieklu. Skaisti bija! Tagad dungoju dziesmiņas no Fair lady. Noteikti pastāstīšu vairāk, bet ne šodien, un ne rīt, bet kādreiz. Tā es pēdējā laikā saku ļoti bieži. Es nesteidzos, jo tas daudz ko sabojā. Tad vispār vairs nevar neko paspēt.

Londona. Mēdz teikt, ka tur daudz līst. Bet tas noteikti ir prieka un neaprakstāmu emociju lietus, kas līst uz visām pusēm.. tā, ka tu nemaz nezini, kur lai skatās, jo visur ir skaisti, un visur ir citādi, jo Londona ir ļoti daudzveidīga un multikulturāla, tāpēc nekad nebūs tā sajūta, ka tev ir kaut kas apnicis vai tu jau esi to redzējis. Visu laiku notiek kaut kas jauns. Progress. Labs vārds.

Tāda ir Lieldienu Londona - Covent Garden

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru