.

.

sestdiena, 2012. gada 9. jūnijs

izslēdziet elektrību

Tā kā mana vasara sākās 24. maijā, bet 1. jūnijā es drebinājos +6 grādos, es vairs neko nesaprotu. Ir pagājušas dažas dienas Rīgā, un es jau gribu prom. Pilsēta, steiga, sabiedrība, kas jau pirmajā mirklī, kad tu uzvelc svārkus, iereibušā stāvoklī piedāvā izvizināt ar savu velosipēdu, kas burtiski jūk ārā. Jauki. Jauki mums te tie cilvēki. Esmu iemīlējusies kalnos un zviedru vīriešu kurpēs. :)
Patiesībā esmu pāris dienās izdarījusi ārprātīgi daudz, pat sakārtoju savu istabu tā it kā man būtu jābrauc prom. Tā vispār nekad dzīvē nav bijusi tik kārtīga.

Izlaidums. Šodien biju izlaidumā, atcerējos savējo. Izlaidumi ir ārprātīgi skaisti. Liecība. Man nav liecības, nezinu vai vajag. Patiesībā man visas šīs dienas ir ļoti labs garastāvoklis, un es nevēlos, lai tas tiktu sabojāts. Esmu nedaudz melanholiķe, tāpēc tā.

Izslēdziet kāds elektrību, silts jau ir tā pat, un gaišs arī. Sveču gaismā viss izskatās daudz labāk, kā arī tad nestrādās neviena no mums vajadzīgajām nevajadzīgajām ierīcēm. Gribu cept šašlikus un iet 2 kilometrus līdz ezeram. Viss, rīt ir jābrauc uz dārzu!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru