.

.

pirmdiena, 2011. gada 7. novembris

novembris.

nuja, jau novembris.
ātri tas laiciņš iet, bet no ziemas vēl ne miņas, tas jauki, jo akcentēšu jau kādu miljono reizi, ka man nepatīk ziema, galīgi nē

taču aukstums jau jūtams un kokiem lapas jau ir nobirušas, taču ne vēsts no ziemassvētku sajūtās, kur viņa ir ? man tāda parasti rodas jau, nepārspīlējot, rudens sākumā. tā kā es gaidu kad jūs visi sāksiet ēst mandarīnus!

ak nē, tas nozīmē to, ka tūlīt sāksies pomelo sezona, o jā, bet nu nē, tas nozīmē, ka man nebūs naudas, jo es visu laiku pirkšu to sasodīti garšīgo augli un tā brutāli vienīti mājās viņu ēdīšu :D

turpinot šo bezsakarīgo ierakstu, gribu teikt, ka man ir ļoti labs garastāvoklis un prāts nesās uz jokiem (bezsakarīgiem)

tiešām sen, ļoti sen man nav bijusi tiiiik laba 1diena, nezinu, bet man liekas, ka tieši šodien visi labie gari (vai kas tur) ir nostājušies manā pusē un šodien viss ir izdevies :)

sodien pati pirmā (!) runāju public speaking un viss bija ļoti labi, vēl joprojām nesaprotu kā tas izdevās, jo tas bija diezgan pēdējā brīža darbs.. un tiešām mazliet mulsināja tik daudzie cilvēki, kas pēc tam man pateica, ka esot bijis ļoti labi, nu tas bija tā ļoti mīļi un tā :)

nu nezinu kā paskaidrot, bet vienkārši šķiet, ka viss šodien ir ielicies pareizajos plauktiņos, jā

vēl man bija ļoti jauka sestdiena, aizgāju līdz kultūras centram,beidzot, un satiku sen neredzētos cilvēkus, sataisījās supergaršīgas ābolkūciņas, kuras man ir vēlme taisīt vēl un vēl.. un runājām par interesantām tēmām.

un arī piektdiena bija interesanta, bijām LU konfūcija institūta atklāšanā. labi, skan kinda weird, tāpēc es nepaskaidrošu :)

tagad manu must-see places saraksts ir papildināts (nu kur nu vēl, viņš jau tā ir pārāk milzīgs) un es atkal dzīvoju pa sapņiem :)

starpcitu, naktīs rodās vislabākās idejas, tā vienkārši randomā, kad tu guli un iešaujas prātā nu kaut kas nereāli labs, un ja sanāk to uzķert.. tad jā no tā var realizēties kaut kas iespaidīgs. esmu pārliecinājusies par to pēdējā laikā jau kādas 2 reizes

ak, labais garastāvokli, neej prom, bet nu... tā kā rīt ir 2diena (man nezināmu iemeslu dēļ vienkārši šausmīgi kaitina otrdienas) un tas, kas mani sagaida 3dien arī nav nekas labs (ššsshh)

nu bet kāda starpība, viss ir labi :)

šī dziesma man ir tiiiiiik mīļa pēdējā laikā, nu bet tik mīļa, varētu teikt, ka tikpat mīļa kā always remember me. nu ļoti :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru