.

.

svētdiena, 2011. gada 13. novembris

magic

labdien ( ir vakars), tas nekas
patiesībā šī diena galīgi nebija laba, svētdiena, mēģinu saņemties jau visu dienu, bet nevaru, tiešām nevaru, šodien vienkārši nav mana diena!

maģija ir tāda, ka 5dien bija maģiskais 11.11.11. (es paskatījos pulkstenī 11:12, how cool is that?)
un tā diena tiešām komentārus neprasa, tiešām jautrs, jautrs vakariņš izvērtās hehe

nākamā maģija ir manā mutē - vuooolaaa breketes! jūtos diezgan traki, jau 4. dienu ļoooti sāp zobi un pārtieku no jogurtiem un īpaši mīkstiem ēdieniem... kārojās iekosties ābolā, tā no visas sirds!

un vislielākā maģija tagad notiek manā galvā, un to nu neviens nesapratīs, es pati nesaprotu.. tiešām nesaprotu kas notiek manā galvā, domas mainās tik ātri! tās mani beidz nost, tiešām.. vēl mani beidz nost tas, ka ārā ir nereāli auksti... nenenegribu ziemu.

ko vēl? nu vēl man ir liela pasaules politiskā karte, kā jau es sen vēlējos :) tikai būs kaut kā jādabū viņa uz sienas, virs gultas.. un tad es tripošu pa naktīm :)

es domāju, ka ir laiks saņemties, jo patiesībā ir reāli daudz kas jādara, bet es jau jūtu, ka tas viss atliksies uz pēdējo dienu! kā man riebjas kad tā notiek, bet nu neko, tāda dzīve.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru