.

.

piektdiena, 2011. gada 28. oktobris

nedēļa brīvības

Man jau likās, ka šis nekad nepienāks - īstais garasatāvoklis nenokā.. lai kaut ko uzrakstītu. Bet līdz ar brīvlaiku esmu iekāpusi pareizajā moodā.
Jūtos forši atpūtusies, izgulējusies, satikusi sen nesatiktus cilvēkus... izrunājusies, izsmējusies... jāaa :)

Pēc diviem mēnešiem skolā, agriem rītiem un visa pārējā, šī nedēļa bija īstajā vietā!
Šonedēļ biju 2x kino un sapratu to, ka baigi sen vispār nebiju uz kino.. kopš vasaras. Atceros vecos laikus, kad skola bija pie foruma un tad sanāca tā tiešām bieži aizčāpot. Šodien redzēju In Time, kuru ļoti gribēju noskatīties.. gan aktieru, gan sižeta dēļ. Cik labi, ka laiks nav nauda. Nu tā mēdz teikt, bet tā nav... man nav laika, es nepaspēšu, cik ir pulkstens... man ārprātīgi riebjas par to domāt, un tagad man tiešām ir vienalga cik pulkstens, cikos es rīt pamodīšos, cik ilgi gulēšu. Un es gribu izbaudīt vēl šīs pēdējās 2 dienas kad man var būt vienalga un tad atgriezties ikdienā. (nu labi patiesībā 1 diena, jo 7dien es pildīšu visus mājasdarbus.. pēdējais brīdis ir mans labākais draugs, jā)

Nē, nav jau tā, es šajās brīvdienās esmu pieķērusies zpd... un arī pamatīgi saputrojusies ja godīgi. Tēma jau ir ārprātīgi interesanta, par apmaiņas programmām starp valstīm Latvijas skolās.. bet es jūtu, ka būs nedaudz čakarēšanās.. bet nu jā, būs labi. I hope so..
Vēl es esmu pieķērusies pāris trakām un interesantām idejām un plāniem, bet izklāstīt tos būtu galīgi lieki, pagaidām.

Nujā.. būtībā es jūtos labi un esmu palikusi ļoti slinka uz rakstīšanu, bet tā ir viena no pazīmēm, ka rudens un aukstums ir klāt. Tad izsīkst idejas un pieaug slinkums. Vismaz man. Šodien notika tas, kas parasti notiek... es iedomājos par ziemassvētkiem un man ļoooti sagribējās.. aww mans vienīgais prieks ziemā, jo man nepatīk ziema. Tā kā drīz es meklēšu savu christmas playlistu un sākšu domāt, ko visiem dāvināt. :D

Tātad jā, vēl Alise ir pievienojusies manam blondīņu klubam, un tagad mums ir attaisnojums, kāpēc mēs mēdzam būt stulbas un smieties par bezsakariem.

Un neaizmirstiet pagarināt brīvlaiku 7dien pagriežot vienu stundu atpakaļ. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru