.

.

ceturtdiena, 2011. gada 2. jūnijs

summer.... not really


Hey ir sākusies vasara, šodien ir jau 2. jūnijs.. laiks šitās dienas tiešām bija hoooot un tas, protams, priecē, taču es neesmu viena no tiem, kas jau ir dabūjusi savu liecību un jau precīga sēž vilcienā uz jūru... man vēl ir jānoliek tie sasodītie eksāmeni.. WHY??

Rīt ir matemātikas eksāmens, man ir slinkums mācīties, es nogulēju konsultāciju... bet man ir tas jāizdara pa dienu, jo vakarā gribu aiziet šur tur.

It kā ļoti gribas vasaru, bet šī vasara nebūs nekāda ļoti grandioza.. un lielais notikums man ir jāgaida līdz augustam... damn un līdz tam laikam es būšu tepat - Latvijā.. that`s sad.

Pēdējā laikā es nejūtos savā ādā, es skatos filmas (nu es parasti neskatos īpaši daudz filmas), es klausos mūziku (nē nu tas jau ir tā normāli, bet pilnīgi savādāku mūziku), es nespēju vakaros aizmigt.. mani kaut kas neliek mierā un līdz es neuzzināšu kas, es būšu nemierīga.

It kā liekas, ka tūlīt viss beigsies, bet tajā pašā mirklī... tas nekad nebeigsies.. es gribu uz jūru.. varbūt tā arī jādara ?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru