.

.

otrdiena, 2011. gada 7. jūnijs

SUMMER 2011

ĀĀAAAA esmu LAIMĪGA !
eksāmeni ir nokārtoti, pirmie trīs pārsteidzoši labi, par vēsturi vēl nezinu, bet vienalga ir superīga sajūta, ka viss ir cauri, beidzot jūtu VASARU!

tagad rāda 39 grādus un ir 9 vakarā, bet termometrs ir noteikti uzkarsis saulē, bet kādi 30 grādi ir stabili, šodien pabiju arī beidzot pie jūriņas, bet nu ūdentiņš priekš manis vēl par aukstu hehe

es mīlu karstumu, pat tad kad paliek tiešām neciešami karsts es iedomājos cik auksti bija ziemā un ka aukstums ir 3984938 reizes briesmīgāks.. vai arī es iedomājos cik grādi bija pagājušovasar Itālija heh

nu tad esmu uzmetusi arī nelielu plāniņu vasarai

JŪNIJS - relaxing mēnesis, dabūju atestātiņu un pabeidzu skolu, nokārtoju visu ar nākamo skolu, sauļojos,ar draugiem jāballējās.. un daudz peldos atpūšos atpūšos un atpūšos :)

JŪLIJS
- working mēnesis, strādāju visu jūliju stockmann firmā, super, ka esmu dabūjusi darbiņu un varēšu nedaudz nopelnīt.. tad vēl jāpalīdz un jāpiestrādā pie Ilzes kāzu rīkošanas.. :)
un noteikti arī jābauda vasaras prieki :)

AUGUSTS - traveling mēnesis, dodos uz Spāniju rarrr - Madridi.. uz superpozitīvu pasākumu.. skaisto Spānijas galvaspilsētu, olaaa Espana
un tad izbaudu pēdējos vasaras mirkļus

Lūk tā.. nu tad lai jums burvīga vasara ! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru