.

.

ceturtdiena, 2011. gada 26. maijs

vēl 2 nedēļas



hey, neesmu šeit kādu laiku bijusi un jā.. pa šo laiku ir noticis tiešām daudz.. un viss notiek tik ātri. Pēc tieši 2 nedēļām ir izlaidums ! un tad viss.. tik tiešām neticās !

18. maijs bija mana vārda diena un diplomdarba aizstāvēšana. Vārda dienas sajūtas nebija, nu galīgi nē, bet par diplomdarbu man ir skaists un nopelnīts 10, par ko man ir liels, liels prieciņš. Visa šī gada laikā nemaz nebiju iedomājusies, ka varētu būt tik labi :)


dzīvē, protams izskatās labāk un tad var arī saprast labāk, ka tās ir dubultgleznas un tā.. :D


20. maijs bija pēdējais zvans, saņēmām skolas žetonus.. un palika tā mazliet skumīgi, ka tūlīt jau viss cauri.. bet, protams, superīga sajūta, ka visas mācības ir galā :)

pa brīvdienām izbaudiju tiešām karrrsto laiku, nolēkājos pa batutu un pārēdos šašliku, ha :)

24.,25. maijs. Latviešu valodas eksāmens un runājamā daļa.. tas mani īpaši nebiedēja un es arī īsti neko daudz nemācijos, tā taču latviešu valoda.. un kādā sakarā ir jāraksta ēzdams nevis ēsdams.. es to nekad nesapratīšu :D

Nuu jāgaida rezultāti, cerams, ka būs ok... baigi sajūsmināju lv skolotāju ar savu runu par Itāliju :D

nujaa.. un šodien ir skate, pēdējā manā mūžā, whoohoo
vakar līdz kādiem vieniem naktī taisīju kompozīcijas darbu, gandrīz nomiru, bet priecēja tā sajūta, ka tas ir pēdējais tāds darbs ever

Šodien mācījāmies vēsturi 2h un es sapratu, ka es neko nezinu un eksāmenā daudz ko darīšu uz haļavu :D

Nu tad jāsaņemās.. un tad jau pavisam drīz viss :)

uun, protams, jāieripina pāris dziesmas

hoooliday oh hooliday


tiiik traki mīlu šo dziesmu, nespēju aprakstīt




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru