.

.

otrdiena, 2011. gada 3. maijs

sniegs

šodien bija sniegs, es pat nezinu, ko man īsti teikt
laiks tagad iet tik ātri, ir jau sācies maijs un tūlīt sāksies visi tie sūdi, ko mēs visu gadu gaidījām, un tad vasara, ja, protams, vismaz vasarā nebūs sniegs :)

vasarā ir daudz superīgu mirkļu un izjūtu, vasara ir laiks, kad tu nedomā neparko un ir tik labi
vakar beidzot izlasīju grāmatu, 509 lpp, tas bija traki un sarežģīti par visām tām brīvmūrnieku padarīšanām.. un tagad es gribu uz Vašingtonu, tieši tā... un vēl uz Londonu, Romu, Venēciju, Madridi aaaa prom no Latvijas

šitā nedēļa baigi labā bija, 5dienas vakars @Fusion, baigi pozitīvi, pēc tam Vīlandes dzīvoklī prātojām par Madridi, būs baigi forši un super karsti, jo tas ir augustā, labais

es tikko pamanīju, ka rakstu ar tiem debīlajiem mazajiem burtiem :D
nu vienalga, pēdējais trakais mēnesis, davai turamies, un tas ir kārtīgi jāizbauda, jo nākamais gads būs pilnīgi savādāks, jauna skola, jauns viss.. ununun jā, tāpēc smaidīsim un priecāsimies, lai arī mums visiem viss ir sen pieriebies un apnicis

tas klips ir taču sick, vai ne ? :D
un jā es nemāku uztaisīt viņu maziņu, like always

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru