.

.

piektdiena, 2011. gada 13. maijs

pēdējais

Labrīt, ārā tagad spīd saulīte.. kaut gan visu dienu vakar bija briesmīgs laiks un stiprs lietus.. tāpēc es nekur neaizgāju, bet palikos mājās un gulēju, kad tu visu nedēļu celies agri, tad ir tik viegli agri aiziet gulēt brīvdienās

Es vēl atceros, ka nesen skola bija nu tik ļoti vienkārši pieriebusies, gribējās, lai ātrāk tas viss murgs beidzas, bet tagad paliek tā nedaudz skumji, jo tagad būs viss pēdējais, pēdējais svans.. katra diena ir pēdējā. Jo tomēr jāsaka, ka mums ir pausalē foršākā un draudzīgāka klase, citiem tā nav, zinu ļooti daudz cilvēkus, kuriem klase tiešām ir nu tāda, ka vispār nav neviena cilvēka ar ko parunāt vai pasmieties, nujaaa

Vakar bija black friday, rebeca black noteikti bija sajūsmā
Un mums bija dejošanas ieskaite, bija jauki, visi smuki dejoja, smuki izskatījās un dabūja labas atzīmes, jo patiesībā balles ir ļoti skaisti pasākumi, un pēc gadiem kad es būšu ārzemēs kaut kur tad noteikti būs jāaiziet uz visiem tiem deju pasākumiem, tas ir amazing.. un ja es kādreiz būšu Venēcijas karnevālā es vispār no priekiem nomiršu. :)

Nu ko vēl 7 tādi nozīmīgi brīži - diplomdarba aizstāvēšana, pēdējais zvans, 4 eksāmeni... un izlaidums.. tad vasara.

Un tad.. un tad man nav ne jausmas, kas būs :)

šī ir visvisvisvis mīlīgākā dziesma uz visas pasaules :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru