.

.

otrdiena, 2011. gada 4. janvāris

viss notiek naktī

viss notiek naktī, arī rakstīt sagribās tieši 0:15 / kapēc ?
es tiešām nezinu
hmm kaut gan te rādās, ka esmu publicējusi šo 4. janvāri, jo te nav pareizs laiks, bet es taču nemāku nomainīt :D

Man nenāk miegs, esmu pieradusi vēlu iet gulēt.. un vispār nesaprotu kā es celšos no rītiem uz skolu ? Kā es varēšu laicīgi vispār aiziet gulēt ?

Un rīt ir.. nē.. jau šodiena ? jā, šodiena ir pēdējā diena, kas vēl brīva pirms skolas akšausmas... !!
Es laikam nekad nelikšos mierā, es nekādīgi nevaru iekārtot blogu tā, kā man viņš patiktu, itkā viss bija labi, bet man nepatika, ka bilde tik liela un viss tik melns, arī tagad man daudz kas nepatīk... haha

nu vienalga.... es tagad lasu grāmatu, iedomājaties ?
šogad esmu apņēmusies lasīt, jo tā vienkārši vajag!

Uzraku mājās kādu pavecu grāmatu ar ļoti nepiesaistošu vāku, tādu spilgti dzeltenu, pilnīgi parastu, tāpēc es viņu noplēsu :DDDD
nu man viņš ļoti nepatika!!

Grāmata mani piesaistīja, jo tā nav bieza, likās interesanta pēc apraksta un man patika nosaukums `Vīna un rožu dienas

Pačekoju, ka ir arī filma, ļoti veca, būs noteikti jānoskatās :)

esmu tikusi ap 57 lpp un tā ir kāda trešdaļa grāmatas.. gribās ātrāk izlasīt :)

Šodien bija saules aptumsums, bet kapēc saule bija tieši virs mana mājas jumta ?? Nu kapēc ?
es tiešām nezinu

Ārā iet man bija slinkums un neko es neredzēju.

Labi, tas šodienai arī viss :)

Viena nodaļa.. un tad gulēt !!
____
Lūk šādu dziesmu un vārdus es vēlētos dzirdēt katru rītu kad man jāceļās.. ojaaa

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru