.

.

sestdiena, 2011. gada 29. janvāris

kārtība

heyeyey, šodien man ir lielā kārtošanas diena, bet tas ir tikai un vienīgi tāpēc, ka man galīgi šodien nav ko darīt :D bet vispār man prieks, ka es to izdarīju, jo man vienmēr tam nav laika.. vai arī ir galīgs slinkums.. tātad

Sakārtoju visu savu skapi, tiešām visu, pāršuvu 2 kleitas, sakārtoju visas rotas un konstatēju, ka man ir pazuduši 70% auskaru, tātad.. jūs tagad ziniet ko man dāvināt uz dzimšanas dienu :))))
Atradu savu pirms 2 mēnešiem pazudošo dezodorantu un tušas spalvas :D.. un vēl atradu daudz random lietu, no kurām var sataisīt daudz ko krutu!

vispār man kaut kad būs dzimšanas diena.. jā, bet es viņu negribu, jo viņa nebūs tāda kādu es to gribu, bet nu nekas.. līdz dzimšanas dienai esmu uzlikusi tētim uzdevumu sataisīt, lai varētu skatīties lielo ekrānu mājās !!!!

vēl es saviiem Itālijas un Zviedrijas karodziņiem lejā aptinu mazu Latvijas karoga lentīti, tagad ir patriotiskāk ! :D

Kad dabūšu daudz saspraudītes atkal uz mana dēļa pie sienas būs Venezia ar maskām, krellēm un vēl un vēl

nuja nuja, tad kad es visu sakārtošu, ja būs smuki varētu safočēt, jo ziniet mana istaba reti kad ir smuka, tiešām

Vispār šitā nedēļa pagāja nemanot, es neko no viņas neatceros, neko neizdarīju
Plosās traka gripa un visādi vīrusi, man bail, skolā 5dien bijām amm 13 cilvēki ?
Ar diplomdarbu neko neesmu izdarījusi, skolotājas 5dien nemaz nebija, un es nevarēju neko izdarīt :D
Uz itāļu valodu es neesmu piezvanījusi, akdievs... nu es nezinu es laikam uz pieres sev uzrakstīšu, ka man rīt jāpiezvana !!!!

Redzēju beidzot Tūristu kino... un aww kā man patika, visi tie skati Venēcijas un Džonijs Deps... :)))))))))))))

laikam tas arī viss.. un tagad man visu dienu skan mūzika, tāpēc es ielikšu daudz random atrastas dziesmas, kurām esmu tā riktīgi piedūrusies šodien un vispār šonedēļ




šī dziesma man nekad neapniks, un šis klips ir tik skaists un tās maskas.. ununun..



šitas ir pilnīgs murgs, labāk neklausieties, bet es viņu vislaik klausos un man paliek labs garastāvoklis :DD



man ir tāda dejavu sajūta, ka es šo esmu dzirdējusi jau iepriekš



pie šitās dziesmas mēs ar Leldi un Elizabeti skolā baigi piedūrāmies, you are my best friend but then you die :D



protams arī jāpaklausās kaut kas, ko visi stilīgie cilvēki klausās :D bet vispār man nepatīk šī dziesma, bet man viņa pielīp visu laiku


diezgan šokēja šis notikums, tauta vienmēr viņu atcerēsies kā lielisku mūziķi!



un šī vienkārši ir sasodīti skaista dziesma, labi laikam pietiks :D

:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru