.

.

piektdiena, 2011. gada 14. janvāris

smaidam.smaidam

hello yellow

tātad, kādu laiku nebiju neko rakstījusi,bet ja godīgi, man arī tagad nav ko rakstīt :D

Gada sākumus nav no tiem veiksmīgākajiem, slimoju un slimoju
..šogad skolā esmu bijusi tikai 1 dienu :D

bet nu.. tagad jau ir daudz labāk un pirmdien šķiet, ka jau varēšu doties uz skolu :)

jamm šis būs traks gads, ticiet man, ticiet man

Esmu izlasījusi Vīna un rožu dienas.. iespējams tā tagad ir mana mīļāķā grāmata /tāpēc, ka esmu izlasījusi sasodīti maz grāmatu, bet es labošos, labošos../

Tas bija stāsts par 2 veiksmīgiem cilvēkiem, kas kļūst par alkoholiķiem, jāsaka laba grāmata ar izciliem citātiem. bet neviens nav diemžēl pierakstīts, būs jāpameklē :)

Laiks pēdējās dienās diezgan silts ir bijis, kaut gan es neeju īpaši ārā, jo esmu vēl slimiņa :(
sniedziņš kūst.. bet tāpat sniega ir nenormāli daudz un vēl bišķīt

Nespēju domāt par skolu, nespēju ieskatīties tajās stulbajās grāmatās, lai paskatītos, ko visi mācās, nespēju !!!

Bet šitā dzīvot arī nevar, neko nedarot, slinkojot un pa tv skatoties americas next top model hahaha

nu labi, tātad esiet pozitīvi un smaidam, smaidam, smaidam :))))))))))))))))))))))))

kaut kas jauns un sasodīti lipīgs(!!!) no Kerli, jāpačeko vēl viss albums :)
piedodiet, ka tik milzīgs :D


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru