.

.

svētdiena, 2011. gada 23. janvāris

one week and 4 hours

Viena nedēļa ir godam pagājusi.
It kā tikai pirmā nedēļa skolā, bet man liekas, ka es jau kādu mēnesi mācos.
Skolotāji tik ļoti cenšās mūs priecēt ar mājasdarbiem, kontroldarbiem, bučas viņiem par to :******* :( !!?

Nuja, man ir prieks, ka mans diplomdarbs bīdās lēnām uz priekšu, grūti ir tikai saņemties iet un pēc stundām viņu taisīt, sasodīti grūti !
Tādas tiešām saplānotas brīvdienas man diezgan sen nebija bijušas, vakar bija riktīgā dzimšanasdienudiena :D Mammai bija dzimšanas diena un mēs aizbraucām uz lido. Un Elizabetei dzimšanas diena.
Aizbraukt uz lido nozīmē pieēsties, pārēsties un vēl paēst. Visu nedēļu biju maz ēdusi, jo skola, nav laika, negribās... un pa šitām brīvdienām es tik daudz garšīgas lietas esmu apēdusi. lazanjaaaaaaaa

Vēl es jūtos atkal kruta, jo man ir karte yeyeyee
Un es neesmu pazvanījusi uz it valodu, lai uzzinātu, kad man atsākas nodarbības aiaiaiaiaai

Nu labi, vienalga, tas nebija tas, ko es gribēju pavēstīt, nav tik lielas nozīmes šai nedēļai, kā šodienas četrām stundām.... četras stundas ir tik maz, bet tās var būt tik svarīgas, ja tu tās novērtē :)

Liels pārsteigums, ka šodien Ilona ar visu savu ģimeni atbrauca no Zviedrijas ar kruīzu, es dikti steidzos braucot no Elizabetes nenokavēt šo notikumu !!

Un sanāca tik daudz cilvēku, patiesībā kad mēs esam visi, mēs esam tik daudz, tik liela ģimene.. :)

Šīs četras stundas, četras stundas skatīties uz sev tuviem cilvēkiem, kurus redzi tik reti, parunāt, jo tas notiek tik reti, paskatīties uz mazajiem, jo tu redzi viņus varteikt tikai bildēs... ehhh :)

tik labi būtu tagad iekāpt prāmī....

good night, sweet dreems..

mmmm..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru