.

.

svētdiena, 2015. gada 7. jūnijs

Par visu un neko, un atklāti!

Jā! Pie velna, kamēr vēl ir svētdiena - svētā rakstīšanas diena, ir beidzot jāieraksta blogs.
4. mēģinājums, un es ticu, ka man izdosies..

Bet pirms tam.. jums noteikti ir jāuzliek fonā šī dziesma, un tad var arī lasīt tālāk..



Jā. Tieši tā. Vasara ir šeit, un es nezinu, vai kas vairāk par šo dziesmu var aprakstīt šī brīža sajūtas.
Ar sāpīgu prieku es aizmirstu pavasari un visu, kas bijis pirms tā, ha, pavasaris ir tikai mans mīļākais, bet vismīļākais gadalaiks ir tieši, jā, tieši vasara!

27. maijā sākās taureņi, un šoreiz ne tikai Taurenī, bet arī galvā, vēderā.. es nezinu, taureņi ir kā tādas mazas, lidojošas Ineses - krāsaini un dzīvespriecīgi. Es nekad nedrīkstu aizmirst, kas es esmu, jo pamatā es pati sevi padaru laimīgu, un viss, kas man ir dots apkārt. Un tas nekad nav nekas viens. Tad jau tam jābūt kam dikti vērtam, un tas noteikti nebija!

Šī nav nekāda dzīves filosofija. Ir tā, ka esmu atpakaļ savos lielajos dzīves laimes meklējumos. Ir daudz mazas laimītes, un ir labi. Es jūtos atkal novērtēta, atkal laimīga, brīva, smaidīga un Es pēc labākās sirdsapziņas. Nekāda Ego. Es Pasaulei. Apmēram tā, ka atkal drīz gribēsies ņemt rokās otas, lēkt beseinā un aizrautīgi intervēt kādu. JAU RĪT. Es apsolu.


Un tad ar prieku raudzīties kādam acīs. Kādam citam.
Brīnumi mazliet tomēr notiek. Esmu vēl joprojām neizpratnē, par daudz ko, laikam drīz vien vajadzēs rakstīt vēlreiz, lai pati saprastu, ko es gribu pateikt.. bet ir tā.. Es Smaidu. Tas arī svarīgi.

Man dažreiz liekas, ka, ja es būtu ceriņš, tad es būtu ar piecām lapiņām. Jā, tā būtu.


Inese turpina mīt savu dzīves taciņu, kārtējo.
Un viss sākas ar vienu vienīgu lielisku vasaru.
Būs leģendāri.
Tuvāk mērķiem
sapņiem
laimei
realitātei
un dabai
ahh Mīlestībai, protams.
Es mīlu ar plašu sirdi, un brūces - tās jau sadzīst un tikai padara stiprāku!
Ir ģimene, ir draugi, ir tik fantastiski cilvēki, ir bērni un ir ziedoši koki un zemenes, un jūra.






Ēdiet ogas, iedzeriet kādā grūtā vakarā sarkanvīnu un dariet lielus darbus!

30 dienas es staigāju svārkos, aiziet!
Jūnijs, ir, būs labi!
Un sarkasms, būs būs!

- Inese, tā pati, mūžam dzīvespriecīgā

Es gribu lidot kā putns brīvi,
Vienkārši dzīvot un novērtēt dzīvi

Jo katram mums pienākas neliela daļa
No pasaules, kuru mēs mīlam bez gala..


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru