.

.

sestdiena, 2011. gada 15. oktobris

ieraksts

Man laikam nepatīk rudens, nē nav ne vainas, bet kaut kā trūkst...

Rekur tas ir - sen nebijušais ieraksts! Nemaz negribu domāt, cik sen šeit neesmu neko rakstījusi. Iemesli, protams, dažādi... nav sanācis īsti daudz laika.. un visas domas, kas galvā nemaz negribas izlikt. Vispār es jau varētu beigt, man baigi salst rokas :D Nezinu kad pienāks tā diena, kad beidzot mājās būs apkure un siltumiņš.
Pa skolu iet labi, skola man tiešām ļoti patīk. Vienīgais jūtos ļoooti neizgulējusies un mazliet arī nogurusi. Tāds nedaudz kontrastiņš pēc vasaras kad.. nujā es slinkoju un atpūtos vienā laidā. Man ir visādi plāniņi un idejas, bet vajag atrast tam laiku un cilvēkus.. kopš esmu visu pametusi (nu visas nodarbības un tā) man reāli trūkst kaut kas, kur varu izpausties!
Man dažreiz liekas, ka esmu vairākus gadus vecāka (iekšēji). Mani tiešām kaitina lielākā daļa mana vecuma jauniešu (skan briesmīgi).. cilvēki, kuriem dzīve ir tikai ballītes (un viss kas zem tā saprotams). Man prieks, ka neesmu tāda kā citi, prieks, ka piedzīvoju 2010. gada vasaru, kas tik ļoti mainīja manus uzskatus... ja ne tā, tad es tiešām nevarētu iedomāties kāda būtu mana dzīve. Lasu Kolekcionāru, un šī grāmata man palīdz novērtēt dzīves īstās vērtības, saskatīt cilvēkos īsto un neīsto.
Jēziņ, tik auksti, nopietni vairs nejūtu savas rokas!! :D Pat nezinu vai vēlos šo publicēt, jo nekas jau nemaz nav pateikts, bet nu labi, lai jau ir!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru