.

.

pirmdiena, 2011. gada 5. septembris

hello school

Nu tad tā, beidzot es saņēmos uzrakstīt un ir jau sācies septembris, un jūtu, ka rudens jau ir klāt.. no rītiem ir ļoti auksti un pēc tam pa dienu silti.. un mani ļoti tas kaitina! :D Gribu mazliet pagarināt vasaru, bet nu neko darīt.. jāatvadās vien būs.

1. septembrī jutos pavisam dīvaini neaizejot uz veco labo daiļamatu pamatskolu, nesatiekot sen neredzētās sejas, nevelkot melnas un baltas drēbes, nedzirdot direktores kārtējo runāšanu.
Jā, tagad mācos RKV un man šeit tīri labi patīk. Skaista, jauna skola, daudz lielāka.. arī klase ir draudzīga. Nepierasti likās, ka klasē tikai kādi 7 zēni, bet nu tā jau parasti humunitārajās klasēs ir. Pirmajā dienā mums nebija stundas, bet gan tāda iepazīšanās diena, bija ļoti interesanti.
Šodien gan sapratu, ka mācīties ļoooti vēl negribas, bet priekšmeti tādi interesanti būs - šodien jau pie Jimenas pirmās spāņu valodas, rīt būs Ķīniešu valoda (jēziņ, es šodien ieraudzīju alfabētu, man bail) tad vēl psiholoģija un tā tālāk.

Esmu sajūsmā par to, ka mums ir skapīši, ideāli. Arī ēdnīca salīdzinot ar kalpakiem ir daudz labāka. Nu jāmēģina kaut kā vēl piešauties pie visa un tā, bet tā jau tīri naiss. :)
Vienīgais, kas nav ir tas, ka man nedēļā ir varteikt visu laiku nultās stundas.. un rīti man būs tādi diezgan agri...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru