.

.

piektdiena, 2011. gada 16. septembris

R U D E N S

priecīgus ziemassvētkus, kādu laiku kaut kā nebija sanācis ierakstīt šeit neko, jo laiks iet ātri un viss notiek
nu par tiem ziemassvētkiem tas tā, bet nu drīz jau būs, es jūtu :)
jūtu rudeni... ir reāli auksti, lietus... tā gribas atpakaļ mīļo, mīļo vasaru, ļoti ļoti

2 nedēļas skolā, lai arī skola jauna liekas, ka es jau sen šeit mācos, man viss patīk un esmu ļoti priecīga par savu izvēli. grūti pierast, ka apkārt citi cilvēki, kad viss tik ātri mainās es palieku klusa, kaut gan dziļi dziļi sevī es tāda neesmu (kas zin, tie zin, ka tiešām neesmu :D)... bet nu laiks iet un ar laiku viss noteik...

ir tik grūti atvadīties no siltuma, jo tas ir mans enerģijas avots, es mīlu karstumu un sauli.. vnk ļoooti mīlu.. bet esmu pārāk slinka, lai uzrakstītu par Spānijas ceļojumu, galīgi neiet man uz priekšu, bet atmiņas, kas pārņem to visu lasot ir vienkārši neaprakstāmas :)

ķīniešu valoda ir tiešām kaut kas unikāls.. bet nu ir reāli interesanti... tad vēl spāņu valoda... un skolotāji lielākā daļa arī ir dikti jauki, nujāa viss jauki :)

šodien bija it kā ekskursija uz saeimu un nujā.. rīt jau vēlēšanas un šādā ziņā paldies, ka man vēl nav 18 un nav jādomā par ko lai pie velna balso, jo nujā man liekas, ka pie mums te notiek tīrākais sviests, katrā ielas stūrī kāds politiskais purns un man jau metas nelabi :D

Šī būs mierīga 5diena ar lietu aiz loga un tējas krūzi uz galda.. un tad brīvdienas.. un dzīve iegriežas jaunā ritmā, skola un pārējais, atā nu jau arī atvasara :)

un es tiiiiiik neaprakstāmi mīlu šo dziesmu! :))))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru