.

.

ceturtdiena, 2010. gada 23. decembris

pirms svētkiem

Ir 23. decembris. Rīt jau Ziemassvētki!!! Pa šīm dienām tiešām daudz kas ir noticies, tā kā nolēmu uzrakstīt vēl pirms Ziemassvētkiem :)

Sākšu, protams, ar to priecīgāko, tas ir.. skola ir beigusies ! Šodien bija svētrīts.. un tik savādi ir apzināties, ka šajā skolā tas bija pēdējais... saņēmu liecību, kura ir pārsteidzoši laba, tiešām nebiju gaidījusi un neatceros kad man pēdējo reizi ir bijusi tik laba vidējā - 8,1
Bet nu nākamajā pusgadā viss noteikti būs sūdīgāk, kā jau parasti :D
Tātad...

17. decembrī svinējām Ilzes un Katrīnas dzimšanas dienas, pārteiguma kārtā arī es biju ielūgta hehe
Ja godīgi jutos nedaudz savādi starp 20+ gadīgiem cilvēkiem, bet kopumā man ļoti patika :)
Īpaši man patika vieta, kur viss notika, cerams, ka man kādreiz būs daudz naudas un es arī varēšu atļauties tik krutas vietas hehehe


21. decembrī skolā notika balle
Bija diezgan jautri un smieklīgi, dejojām polonēzi, tad valsi, tad dziedājām. Tad bija kaut kāda tjipa disene priekš maziem pokemoniem un feiseriem, diezgan pabriesmīgi ;DD

Pa to laiku, mēs ammm nujā darījām trakas lietas, paciemojāmies uz jumta, pārsalām.
Tad mēs iesprūdām tualetē, jo nokrita rokturis, tas bija tiktiktik smieklīgi, un es sajutos kā kaut kāds detektīvs un atvēru durvis ar auskaru kaut kādā veidā haha
Nujā diena bija tiešām tīri forša :)




22. decemrī, ar klasi aizbraucām spēlēt boulingu @RigaPlaza. Bija jauki, pēc tam mēs ar Leldi prismā neļāvām Evelīnai neko pirkt, kas ir neveselīgs, rezultātā viņa izgāja no veikala ar borjomi pudeli, tas bija tik smieklīgi :D
Tad es visu vakaru glazurēju, vai kā to pateikt, piparkūkas klasesbiedrenēm un ģimenei ... jamm tas bija diezgan nogurdinoši, bet beigās viss ļoti smuki sanāca :)

Šodien skolaā viens otrai pasniedzām dāvaniņas, tas bija tik jauki., es uz piparkūkām ar glazūru biju uzrakstījusi katras vārdu. Skumīgi vien tas, ka attieksme pret cilvēkiem ļoti izmainās uz slikto pusi... tomēr ja ir kaut mazliet cieņas, mēs spējam apsveikt arī to, kuru varējām neapsveikt.

Ahhhhh izskatās, ka šodiena paies Ziemassvētku steigā, pabeigšu dāvanas, zīmēšu kartiņas, rakstīšu diskos dziesmas, taisīšu ēst, kārtošu mantas, domāšu par spēlēm Ziemassvētkiem.. hmmm daudz jāizdara, es tiešām nesaprotu, es nekad neesmu darījusi neko pēdējā dienā, man vienmēr viss priekš Ziemassvētkiem jau ir mēnesi iepriekš gatavs hehe

Nu tad laikam arī viss, starpcitu, lielie burti visur ielikti !! :D

Novēlu Jums visiem gaišus, priecīgus un skaistus Ziemassvētkus ! :)

šo es varu klausīties 20 reizes pēc kārtas un man vēl gribēsies noklaisīties 21. reizi :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru