.

.

ceturtdiena, 2010. gada 16. decembris

i love this christmas time

heeeyyy

man tagad ir ļooooti labs garastāvoklis, tāpēc nolēmu uzrakstīt
ilgi neesmu neko rakstījusi, piedoddiet zaķīši

tātad, decemra sākums bija viens liels un milzīgs murgs... pēdējās nedēļas.. kontroldarbi, konsultācijas
bet tagad tas viss ir galā :)

istabā man ir ziemassvētki, visa istaba skaisti izrotāta, skan ziemassvētku dziesmas 24/7
cik ļotiļoti gribās ziemassvētkus! :)

šodien brīvs, skolā skate, priecājos, ka visus darbus biju laicīgi uztaisījusi.. un viss pavisam mierīgi šogad tādā ziņā, arī atzīmes ir pārsteidzoši labas, par savu 8 matemātikā vēljoprojām esmu šokā, tiešām woooww

rīt vēl pēdējā dieniņa, izliks visas atzīmes.. un nākamā nedēļa pasākumiem pilna :)

vakar biju uz itāļu valodas eglīti, skumīgi, ka līdz 15. janvārim nebūs nodarbību :(
es tiešām jau ar prieku uz viņām eju :)
vakar pēc it aizgāju uz skolu, jo Alise tur līdz 8 vakarā zīmēja darbus, hahaha
pasūtījām uz skolu picu.. bija funn

vakar pachillojām... akdievs nu tas vārds ir tik smieklīgs, man liekas tik smieklīgi viņu lietot
ar Betiju mums bija superīgala vakarala hahahalala
un šodien arī :)

žēļ, ka pa šo laiku daudz kas mainījies.. un kaut kādi vakari vai pasēdēšanas ar klasesbiedrenēm vairs nenotiek :(


lai kā man nepatīk ziema.. bez ziemassvētkiem es nevarētu dzīvot, bez sniega arī

starpcitu, es te tā nedaudz paārdījos ar sniegu hehe

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru